Ütü yapmanın en zor ev işi olduğuna hepimiz hemfikiriz ama çok da dert etmeye gerek yok çünkü her şe
Alışveriş & Hediyeler Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce (Sayfa 2) Arçelik Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2436 Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
prensesmari Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Kapalı hava Yek başına Telefonda çalan Demet AkalınSacma dans figürleri Buhar şov 1 0 Yorumla
diablok Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl İşlerin içinde en sevmediğim şeydir ancak benceniz hoşuma gitti teşekkürler 1 0 Yorumla
kızılkarınca Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Ütü yapmaktan hiç hoşlamıyorum kırışık giysek nolur yahu 0 0 Yorumla
seksicadi Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Ya ben neden ütü yapamıyoum hep kılcal kirisikliklar kaliyor 0 0 Yorumla
Sonuyku5433 Takip Et Guru Yaş: 24 +1 yıl Offf neden her işi ben yapıyorum bıktım artık diyerek söylenirim 0 0 Yorumla
önemsizzzamankaybı Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Parça parça yapmayı düşünüyorum ben her gün 5 parça vs. Ama genelde böyle olmuyor ☺ 0 0 Yorumla
Mervoti Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Daha önce hiç başıma gelmedi. Küçük bir aile olduğumuz için pek ütü sorunu olmuyor. 0 0 Yorumla
Gamzekrt Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Valla marifet ütü de mi kişi de mi hala çözemedim 😅 0 0 Yorumla
lavinyadalavinia Takip Et Xper 6 Yaş: 22 +1 yıl Şimdi kim uğraşacak, kim bunları tek tek ütuleyecek? boş ver mutfağa gidip atıştırmalık yiyeyim 0 0 Yorumla
JaneRuby Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Yani 1 haftadır köşede bekliyor… cidden tek bu konuda üşeniyorum. 0 0 Yorumla
aslikorucu Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl erçekten ütü yapmayıe. çok seviyorum ve kendimi oldukça dinlenmiş hissediyorum 0 0 Yorumla
rumeysayemis Takip Et Yoda Yaş: 22 +1 yıl Keşke bizim yerimize bir daha olsa olsa bütün işleri o yapsa bizde yatsak ne kadar güzel olurdu 0 0 Yorumla
SleepyPotato Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Kullanmıyorum ama Arçelik oldukça güvenilir bir marka yani 0 0 Yorumla
seloyazıyo Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ütü cidden çok zor ama arıa expert ile iki dakikada gömlek ütülüyorum tavsiye ederim herks kullansın 0 0 Yorumla
zeroe Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Tek dusunebildigim şey off kelimesi ama iyi yapmayı seviyorum her işi seviyorum 0 0 Yorumla
oöylesinesordum Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl ütü yapılamayan kıyafetler alıyorum sırf ütü yapmamak için 0 0 Yorumla
bilinmeyen_0511 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Direk o kıyafetleri cöpe atmak istiyorum sırf bu yüzden ütü istiyen kıyafet almıyorum 0 0 Yorumla
bengünaz16 Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Yatıp uyumakEvden kaçmakÜtücüye vermekÜtüsüz giymekOturup paşa paşa ütülemek 0 0 Yorumla
Alarasmin Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Kalite tesadüf olamaz mükemmel bir ürün özellikle yanliz yaşayan beylere kolay gelsin😉 0 0 Yorumla
Grandiflora Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl Kalkıp şu gömlekleri kendi ütülemediği sürece benim hayatımı kolaylaştırmış olmuyo işte😪 0 0 Yorumla
Real_AnimeGirl Takip Et Guru Yaş: 125 +1 yıl O yüzden ülkecek ütüsüz kıyafetlere cin görmüş gibi bakmayı bırakalım ve ütü yapmayalım. 0 0 Yorumla
deren2121 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 +1 yıl Sonra ütülerimAnnem hallederÇok birikmemişNolacak bu kadar ütüOlamaz 🤦♀️ 0 0 Yorumla
Ollaluna00 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Utuyu gunun ilk saatlerinde yapmak daha eglenceli. Boylece hakkinda fazla dusunmemis oluyosun 0 0 Yorumla
sabahınilkisigi Takip Et Xper 7 Yaş: 24 +1 yıl 5 değil de tek düşünce acaba hangi şarkıyı dinlesem 0 0 Yorumla
jss93 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Ben giycegim seyi giymeden utuluyorum oluverip gidiyo hepsini biriktirip utulemiyom 0 0 Yorumla
Lulerten Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Beenim aklımdan sadece keşke ütü gerektirmeyen kıyafetlerim olsaydı düşüncesi geçiyor 0 0 Yorumla
musicalower1 Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Ütü yapmıyorum ama yaparsam bunu alıp yaparım artık 0 0 Yorumla
PiLLy_BheBek Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Ütü yapan robotlar icat edilsin artık 😐 aklımdan bu geçiyor her seferinde 0 0 Yorumla
F_lowerss Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Ütü çok zor ve yorucu o yüzden kırışık kıyafet modası gelmeli 0 0 Yorumla
BiiKöyÖğretmeni Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Teşekkürler yazı için :)Ama ütü yapmayı pek sevmem😂 0 0 Yorumla
dagci29 Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Ben çok severim ütü yapmasını harika ütü yaparım çamaşır benim işim 0 0 Yorumla
focussbluee Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Önce hangisinden başlayımAman nasıl olsa bu yapılacakŞimdi işin yoksa bunla uğraş 0 0 Yorumla
Peugeot90 Takip Et Guru Yaş: 43 +1 yıl Bazen kadın olmadığım için kendimi şanslı his ediyorum. 0 0 Yorumla
barisbrs Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl ütü yapmaktan her zaman çok korkarım bekarlığımın en büyük kkabusu :) 0 0 Yorumla
HumanKindness Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Kim ütüleyecek bu kadar kıyafeti diyip, bir sihir cümlesi ile hepsini ütülenmesini saglamak isterim 0 0 Yorumla
DRANDAVER Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Valla ben severim ütü yapmayı yani bilmiyorum hoşuma gidiyor bence kolay :) 😂 0 0 Yorumla
EndlessAgony Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Mükemmel bir ütü harika çalısıyor size de tavsiye ederim:) 0 0 Yorumla
TheHighFive Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Buharlı bir ütü alıp, makineden çıkar çıkmaz çamaşırları ütülemeli 0 0 Yorumla
MertAltundas918 Takip Et Xper 7 Yaş: 24 +1 yıl Çok nadir ütü yaparım ama yaparken keyif alıyorum derdim yok. 0 0 Yorumla
Karnıyarıkvecacık Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl ütüsüz giyebilirmiyim diyip ütüye başlamak... her zaman yaptığım şey 0 0 Yorumla
Evliolgunbaba Takip Et Xper 5 Yaş: 44 +1 yıl Güzel müzik açınca ütü sorun olmaz, ritimle iş biter. 0 0 Yorumla
_sergen_ Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bu yüzden ütü isteyen çamaşırları gitmemeye özen gösteriyorum o yönden pek sorunum yok 0 0 Yorumla
Medical34 Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Ütü diyince kalbim sıkışıyor ya çok üşengecim galiba 0 0 Yorumla
Dennis1907 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl hokus pokus diyip ütülenip derlenmiş bir şekilde raflara dizilmesini :) 0 0 Yorumla
restinerest Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Ütü yapmak aslında çok zevkli çünkü kıyafetlerinizle vakit geçiriyorsunuz 0 0 Yorumla
ArmTT Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Teknolojik aletlerde bilindik markalardan şaşmam. Arçelikte bunlardan en iyisi. 0 0 Yorumla
ferman87 Takip Et Bilge Yaş: 38 +1 yıl Bir makine olsa çamaşırı bir taraftan versen diğer taraftan uıkanmış ütülenmiş çıksa 0 0 Yorumla
Mr_olgun Takip Et Xper 4 Yaş: 46 +1 yıl Benim aklimdan gecen ise iyi ki bayan degilim oluyor 0 0 Yorumla
istedigiyerdeyım Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl ütü yapmasını önceden severdım ama sımdı sevmıyorum D: 0 0 Yorumla
Sinan0161 Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl Öyle bir ütü burdaki yorumları bile ütüler, daha ne bekliyorsun. Bak hala bakıyor ne bakıyorsun hemen sipariş ver. 0 0 Yorumla
ooosssmmmaaannn Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Ütü yapmak gerçekten yetenek meselesi asla beceremem 0 0 Yorumla
berksinsi Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Kadınların en zor işi olduğunu düşünüyorum ütünün. Erkekler olarak yardımcı olmamız gerekiyor bence. 0 0 Yorumla
AhmetSedat Takip Et Bilge Yaş: 31 +1 yıl Eski usulü deneyin derim. Yatağın altına koyun, üstünede kilolu birini yatırın tamam dır bence. 😅 0 0 Yorumla
Buck_Fuddy Takip Et Xper 6 Yaş: 37 +1 yıl Ütü yapmak zor bir şey değil. Birer birer yapıyorsun, bitiyor bu kadar basit. 0 0 Yorumla
İk4126 Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Vavv ahooo artık bu neya bugün yine ayakli ütü görevi görecem 0 0 Yorumla
Memo35352 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Ben de ütüsüz çıkmam hiç evden dışarı güzel ürünmüş. 0 0 Yorumla
Sormec Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Aslında acil olanlarımı ütülesem. Şunu sonra ütülesem 0 0 Yorumla
coollboyy__ Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl İşte çıktı şimdi eğlencem diyorum ☺️ Açıyorum müziğimi özene bezene yapıyorum 0 0 Yorumla
AfrikaLeoparı Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl Ütü basit olay insanlar üşengeçlikten gözünde büyütüyor 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Kapalı hava
Yek başına
Telefonda çalan Demet Akalın
Sacma dans figürleri
Buhar şov
İşlerin içinde en sevmediğim şeydir ancak benceniz hoşuma gitti teşekkürler
Ütü yapmaktan hiç hoşlamıyorum kırışık giysek nolur yahu
Ya ben neden ütü yapamıyoum hep kılcal kirisikliklar kaliyor
Offf neden her işi ben yapıyorum bıktım artık diyerek söylenirim
Parça parça yapmayı düşünüyorum ben her gün 5 parça vs. Ama genelde böyle olmuyor ☺
Daha önce hiç başıma gelmedi. Küçük bir aile olduğumuz için pek ütü sorunu olmuyor.
Valla marifet ütü de mi kişi de mi hala çözemedim 😅
Şimdi kim uğraşacak, kim bunları tek tek ütuleyecek? boş ver mutfağa gidip atıştırmalık yiyeyim
Yani 1 haftadır köşede bekliyor… cidden tek bu konuda üşeniyorum.
erçekten ütü yapmayıe. çok seviyorum ve kendimi oldukça dinlenmiş hissediyorum
Keşke bizim yerimize bir daha olsa olsa bütün işleri o yapsa bizde yatsak ne kadar güzel olurdu
Kullanmıyorum ama Arçelik oldukça güvenilir bir marka yani
Ütü cidden çok zor ama arıa expert ile iki dakikada gömlek ütülüyorum tavsiye ederim herks kullansın
Tek dusunebildigim şey off kelimesi ama iyi yapmayı seviyorum her işi seviyorum
ütü yapılamayan kıyafetler alıyorum sırf ütü yapmamak için
Direk o kıyafetleri cöpe atmak istiyorum sırf bu yüzden ütü istiyen kıyafet almıyorum
Yatıp uyumak
Evden kaçmak
Ütücüye vermek
Ütüsüz giymek
Oturup paşa paşa ütülemek
Kalite tesadüf olamaz mükemmel bir ürün özellikle yanliz yaşayan beylere kolay gelsin😉
Kalkıp şu gömlekleri kendi ütülemediği sürece benim hayatımı kolaylaştırmış olmuyo işte😪
O yüzden ülkecek ütüsüz kıyafetlere cin görmüş gibi bakmayı bırakalım ve ütü yapmayalım.
Sonra ütülerim
Annem halleder
Çok birikmemiş
Nolacak bu kadar ütü
Olamaz 🤦♀️
Utuyu gunun ilk saatlerinde yapmak daha eglenceli. Boylece hakkinda fazla dusunmemis oluyosun
5 değil de tek düşünce acaba hangi şarkıyı dinlesem
Ben giycegim seyi giymeden utuluyorum oluverip gidiyo hepsini biriktirip utulemiyom
Beenim aklımdan sadece keşke ütü gerektirmeyen kıyafetlerim olsaydı düşüncesi geçiyor
Ütü yapmıyorum ama yaparsam bunu alıp yaparım artık
Ütü yapan robotlar icat edilsin artık 😐 aklımdan bu geçiyor her seferinde
Ütü çok zor ve yorucu o yüzden kırışık kıyafet modası gelmeli
Teşekkürler yazı için :)
Ama ütü yapmayı pek sevmem😂
Erkekler Ne Diyor
Ben çok severim ütü yapmasını harika ütü yaparım çamaşır benim işim
Önce hangisinden başlayım
Aman nasıl olsa bu yapılacak
Şimdi işin yoksa bunla uğraş
Bazen kadın olmadığım için kendimi şanslı his ediyorum.
ütü yapmaktan her zaman çok korkarım bekarlığımın en büyük kkabusu :)
Kim ütüleyecek bu kadar kıyafeti diyip, bir sihir cümlesi ile hepsini ütülenmesini saglamak isterim
Valla ben severim ütü yapmayı yani bilmiyorum hoşuma gidiyor bence kolay :) 😂
Mükemmel bir ütü harika çalısıyor size de tavsiye ederim:)
Buharlı bir ütü alıp, makineden çıkar çıkmaz çamaşırları ütülemeli
Çok nadir ütü yaparım ama yaparken keyif alıyorum derdim yok.
ütüsüz giyebilirmiyim diyip ütüye başlamak... her zaman yaptığım şey
Güzel müzik açınca ütü sorun olmaz, ritimle iş biter.
Bu yüzden ütü isteyen çamaşırları gitmemeye özen gösteriyorum o yönden pek sorunum yok
Ütü diyince kalbim sıkışıyor ya çok üşengecim galiba
hokus pokus diyip ütülenip derlenmiş bir şekilde raflara dizilmesini :)
Ütü yapmak aslında çok zevkli çünkü kıyafetlerinizle vakit geçiriyorsunuz
Teknolojik aletlerde bilindik markalardan şaşmam. Arçelikte bunlardan en iyisi.
Bir makine olsa çamaşırı bir taraftan versen diğer taraftan uıkanmış ütülenmiş çıksa
Benim aklimdan gecen ise iyi ki bayan degilim oluyor
ütü yapmasını önceden severdım ama sımdı sevmıyorum D:
Öyle bir ütü burdaki yorumları bile ütüler, daha ne bekliyorsun. Bak hala bakıyor ne bakıyorsun hemen sipariş ver.
Ütü yapmak gerçekten yetenek meselesi asla beceremem
Kadınların en zor işi olduğunu düşünüyorum ütünün. Erkekler olarak yardımcı olmamız gerekiyor bence.
Eski usulü deneyin derim. Yatağın altına koyun, üstünede kilolu birini yatırın tamam dır bence. 😅
Ütü yapmak zor bir şey değil. Birer birer yapıyorsun, bitiyor bu kadar basit.
Vavv ahooo artık bu neya bugün yine ayakli ütü görevi görecem
Ben de ütüsüz çıkmam hiç evden dışarı güzel ürünmüş.
Deneyelim bakalım ;)
Bilgiler için teşekkürlerr
Aslında acil olanlarımı ütülesem.
Şunu sonra ütülesem
İşte çıktı şimdi eğlencem diyorum ☺️ Açıyorum müziğimi özene bezene yapıyorum
Ütü basit olay insanlar üşengeçlikten gözünde büyütüyor