Ütü yapmanın en zor ev işi olduğuna hepimiz hemfikiriz ama çok da dert etmeye gerek yok çünkü her şe
Alışveriş & Hediyeler Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce (Sayfa 12) Arçelik Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2436 Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
maviensıcakrenktirrr Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Çok büyük kolaylık ya şundan bitane alacam 0 0 Yorumla
Eylulkayakeser Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Her gün az az katlıyorum öyle bir durumda 😂 0 0 Yorumla
Mellliikke Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Ütü hep annem yapıyor benim yaptığımı beğenmiyor 0 0 Yorumla
AlperGökçee Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Harbiden güzel yazı baya yararlı oldu teşekkürler 0 0 Yorumla
Umursamazbiradam Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Ütü yapmayı pek sevmiyorum çok zor geliyor 😄 0 0 Yorumla
ÇBarılçıl Takip Et Xper 1 Yaş: 36 +1 yıl En iyisi ütülenmeyen kıyafet kumaşı icat edilse. 0 0 Yorumla
bidinleonce Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Favori ütüm. Hayatımda kullandığım en iyi ürün 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Yarın yaparım diyorum ve asla yapmıyorum
ütülemeyin ütü kapitalizm örneğidir
Kaçmak olur ortami terk etmek
Bir şekilde yapacağız eskiden daha kötüydü
Çok büyük kolaylık ya şundan bitane alacam
Ütusuz kıyafetleri normalleştirelim bence
Offff ütü karşımda duruyor
iyi iş çıkarır gibi duruyor, beğendim
Teşekkürler emeğinize sağlık🥳🥳
"Bitse de gitsek." Aklımdan sadece bu geçiyor.
Güzel icat bence her eve lazim
Bırak ve kaç canları cehenneme
Buhar kazanlı ütüler favorim.
Ütü yapmayı seviyorum üşenmiyorum.
Her gün az az katlıyorum öyle bir durumda 😂
En gıcık olduğum ev isi maalesef
Utuyu munımızre ettik maalesef
Güzel paylaşım tebrikler baya uğraşılmış
Ya cidden aynısı geçiyor ya
Mükemmel yazı için teşekkürler
Ütü yapmak bana göre eğelenceli ya
müzik yorgunluk iş aröelik vee ütü
Faydalı yazı olmuş güzel , güzel bilgiler
Mınımıze ederim utuzuz gıyerım
Ütüyü oldum olası çok severim
En sevmediğim iş ütü yapmak sıkıcı ve yorucu
Çamaşırlar bıktırıyor resmen ani
Alllahım ev işi diyince cinlerin tepeme cikiyor
Ütü hep annem yapıyor benim yaptığımı beğenmiyor
Ütü yapmayı sevmem ayyy çok kötü his
Erkekler Ne Diyor
hiç sevmiyorum ütü yapmayı
Hahaha ben hiç ütü yapmadım kizlar düşünsün
Yatakta ütü yapıyorum 5 dk :)
bu videonun sonundaki gibi tepki veriyorum
elinize sağlık paylaşım için
Arçelik ürünlerini beğeniyorum
Arçelik demek yenilik demek
Katılıyorum. Kesinlikle değer
Giysi yıkamak demeyim hiç sevmiyorum
Harbiden güzel yazı baya yararlı oldu teşekkürler
ütü en korklu düşmanım :)
Ütü yapamayı hiç bilmiyorum
Çok değerli bir bence teşekkürler
Ütü yapmayı da hiç bilmiyorum
aynen oyle bunlar hep Amerikan oyunu efenim
sonumuz hayrolsun derim yani
Utu yapmak falan bos is ama guzel utu
Allahım sana geliyorum …….
Arcelik ütüler çok kaliteli
Ütü en sevdiğim tutku bayılıyorum 😁
Ütü yapmayı pek sevmiyorum çok zor geliyor 😄
İyi güzel beğendim harika
En iyisi ütülenmeyen kıyafet kumaşı icat edilse.
ben elbisemi ütülemiyorum katlıyorum
Ütü olmasa kızların işi zor
bu ütü işi bayağı bi işkence
Favori ütüm. Hayatımda kullandığım en iyi ürün
Favori ütüm on numara beş yıldız
Tabi ki hayır ama bu sefer
Harikaymiş sevdim gönlek giymeyi seviyorum