Ütü yapmanın en zor ev işi olduğuna hepimiz hemfikiriz ama çok da dert etmeye gerek yok çünkü her şe
Alışveriş & Hediyeler Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce (Sayfa 11) Arçelik Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2436 Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
teddypicker17 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Vegan değilse kullanmam. Tercihim bile olamaz. 0 0 Yorumla
Çiğdem343417 Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Keşke bu kadar çamaşır yıkamasaymışım diyorum 🙈 0 0 Yorumla
Denizdiebiri Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Ütü yapmaya üşenen ben için bile muhteşem ürün 0 0 Yorumla
Kizlarhephaklidir Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Bitsede kurtulsam bitince de o muhteşem görüntü 0 0 Yorumla
Serdardeniz Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Biraz seri olmak yeterli hayal kurmayalim şimdi 0 0 Yorumla
Aspendosares Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Dünyanın en zor işi. Ne var ki teknoloji var artık 0 0 Yorumla
Osmancom Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Gg yim diyebilirm ahah. Ne de olsa cok is var haha 0 0 Yorumla
ramsey293 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl utu yapmak evi supurmekten daha kolay geliyor bana 0 0 Yorumla
user204204204302302 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl ben ütülemem'ki :) birisine ütületirim :) 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Acaba kime kakalasam şu ütüleri
Yapıyorsun ertesi gün aynı her şey leş
Vegan değilse kullanmam. Tercihim bile olamaz.
İşkence onunla mı uğraşıcam
Tek başına yaşamak çoook zor
Arçelik ürünlerini beğeniyorum kendini kanıtlamış
Bütün gün ütü yapıyoruz bıktım
Bana bu ütüden lazım yaaa
Aklımdan geçenlerin tamamı listelenmiş
Utu en sevdiyim ev işi nedense
Keşke bu kadar çamaşır yıkamasaymışım diyorum 🙈
Ütü yapmaya üşenen ben için bile muhteşem ürün
Bitsede kurtulsam bitince de o muhteşem görüntü
ev işinden nefret ediyorum
Bırak utusuz gıy aklıma gelen
güzele benziyor alıp denemek lazım
Guzel bilgiler tesekkurler bu bilgiler icin
kaybolma isteği hahaha :D
evde ütülenecek çok eşya yok olum kafa rahat
Ölmek
Bayılmak
Üşenmek
Korkmak
Kaçmak
camasır yapmıyroum ben cok sükür
Muhtemelen sıkılır bırakırım
Üzerimde ütülenir nasıl olsa dnndnd
hiç sevemedim ütü yapmayı:(
Allah'ım yinemi ütü nerden düştüm diyorum
Bırak dağınık kalsın derim
saasasasa sasqsasa s asasasasas
şu an piyasanın en iyisi gibi duruyor
Ütü yapmak bana sıkıcı geliyor nedense ya.
Kullandigim utum sanki bu
Erkekler Ne Diyor
Ütü yapmayı bilmediğim için sorun olmuyor 😅😅
Özellikleri hoşuma gitti.
Kabus olması istetdim derdim
iyi ki erkek doğmuşum hiiç uğraşamam temizlikle
Bu biter mi beee derim yani kısacası
Biraz seri olmak yeterli hayal kurmayalim şimdi
Teşekkürler, faydalı bir bence olmuş.
Benceyi güzel hazirlamışsın
Teşekkür ederim faydalı oldu
Yenisini almak geliyor içimden
Annem sağ olsun gelir aklıma hehe
Kaliteli güzel ütü tercih imdir
Dünyanın en zor işi. Ne var ki teknoloji var artık
Gg yim diyebilirm ahah. Ne de olsa cok is var haha
Temizlik temizlik temizlik temizlik
Kırışık giyeyim boş ver diyorum ben
Eve bir yardımcı almanın zamanı gelmiş...
yeni kullanmaya başladım gayet güzel
Ütü yapmak aslında spordur
Ütü yapmak çok hoşuma gidiyor rahatlatıcı.
Her zaman dağ gibi birikir
annem
kız kardeşim
yeğenim
sevgilim
Uğraşılmaz gerçkten. Daha
utu yapmak evi supurmekten daha kolay geliyor bana
Biterse ütüye bitmezse kırışığa
Ütü için çok kaygılıyıkama
Güzel severim arcelik senle
Emeğine sağlık :) güzel olmuş
ben ütülemem'ki :) birisine ütületirim :)
Off of bitmez bunlar ahhaha