Ütü yapmanın en zor ev işi olduğuna hepimiz hemfikiriz ama çok da dert etmeye gerek yok çünkü her şe
Alışveriş & Hediyeler Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce (Sayfa 10) Arçelik Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2436 Ütülenmeyi Bekleyen Dağ Gibi Çamaşırla Göz Göze Gelince Aklımızdan Geçen 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
Duyguözr Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Arçelik kral ya... En sevdiğim marka ve kaliteli. 0 0 Yorumla
alaskaadrian Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Ben ütücüye veriyorum hiç bu dertlerimm olmuyor 0 0 Yorumla
saryazerya Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Ütü yapmak kadar iyidir geleneklesen fiizkşilem 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 312 cevap paylaştı. Elbette üzülürüm bu duruma çamaşır yıkamak zor 0 0 Yorumla
BlackSmoke90 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Ütü zor iş bence yapana Allah kolaylık versin 0 0 Yorumla
kayahan12 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl 1 saat ütü yaparım sonrasını başkasına bırakırım 0 0 Yorumla
Parçalynpumaaa Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Favori ütüm. Hayatımda kullandığım en iyi ürün. 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
en sevmediğim şeydir ütü yapmak 🤦♀️
Öğrendiğim iyi oldu🤗 teşekkürler
O kadar sabrımın olduğunu sanmıyorum sjsj
ütü çok önemlidir ve pahalı
Arçelik kral ya... En sevdiğim marka ve kaliteli.
İşte elimi yakma vakti geldi.
Ev işleri özellikle de biz öğrenciler için çok zor
Çamasır biriktimi işler gözümde büyür 🙄
Allah yardımcın olsun diyorum
makinadan çıktığı gibi kuru ütülü çıksa 😌😌
Ben ütücüye veriyorum hiç bu dertlerimm olmuyor
nasıl bitireceğim diye çamaşırlarla bakışıyoruz
Bıktım istemiyorum nefret ediyorum yeter artık
utuden nefret ediyorum ciddenn
En nefret ettiğim şey ütü
En sevdigim markalarin arasinda
çok doğru hepsi🥸🥸🥸ütü işkencedir
Hepsi de doğru hiç sevmem ütü yapmayı hiç.
Kaldırır atarım ben mi yapacağım bütün işleri 🤗
Nasıl bitiricem bunları diye düşünürüm
Evleniyorum tercihim bu ütü.
Ütü yapmayı cok severim ben
Ütü yapmak kadar iyidir geleneklesen fiizkşilem
Süper O kadar hayatıma kolaylık sağladığı saol
Çalışan kadınların extra kabusu 😂
Hele ki hava sıcaksa, kabus gibi
Hiç kullanan var mı nasıl bir şey bu ütü
Ay evet aynısı oluyorum cidden
Gerçekten en sevdiğim favori ütüm
Amaaan kim uğraşak düşüncesi
Erkekler Ne Diyor
Elbette üzülürüm bu duruma çamaşır yıkamak zor
Ütü gerçekten başa bela a dostşar
Hiç ütü yapmadım, yapmakta istemem
üşenir ütüsüz halde giyer çıkarım kıyafetleri
Harika oaylasim emegine saglik
Hiç ütü yapmadım umarım ihtiyacım da olmaz :)
Ütü yapmadım hiç umarım yapma ihtiyacım olmaz 😂😅
Ben hiç ütü yapmadım ben bilmemki
Bilgi için teşekkürler arçelik
Ben ütü severim neden insanlar ütü sevmezki
arçelik en uygun markalardan birisin
En iyisi hiç ellememek diye düşünüyorum 😂
Ütü zor iş bence yapana Allah kolaylık versin
Aman kim utuleyecek bunlari
1 saat ütü yaparım sonrasını başkasına bırakırım
Hiç ütü yapmadımmm djdkdıdk
Sırf bu yüzden ütüsüz çıkıyordum 😂😂
Ütü yapacak hiç çamasırım yok ama güzel bir bilgi
Başlamadan bile duyunca bende moral 0 0 0
Güzel paylaşım olmuş teşekkürler
Bana göre Arçelik güzel marka
Ütüyü yapmam giderim uyurum
Annneeee gell gömleğimi utulesene
Favori ütüm. Hayatımda kullandığım en iyi ürün.
Her şeyi çok kaliteli ütüsü daha bi kaliteli
Hiç bana göre değil 🤷♂️
Ütüyle hiç işim olmaz lazımda olur
ütüyü bıraktık, elektrik çok geliyo
Kaldırır atarım ben mi yapacağım bütün işleri
İntiharr olsa gerek 🥺🥺🥺