Hep kusursuz görünmek istesen de, giysilerindeki günlük kırışıklıklar bu hayalini suya düşürebilir.
Alışveriş & Hediyeler Her Zaman İyi Görünmek İçin Pratik ve Hızlı Bir Çözüme İhtiyaç Duyduğun 6 An (Sayfa 6) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4123 Her Zaman İyi Görünmek İçin Pratik ve Hızlı Bir Çözüme İhtiyaç Duyduğun 6 An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
Zainichitorukogo Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Emeğinize sağlık harika bir paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
Gelinciksurme Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Bence kendi kendine utu yapan bir icat olmali 0 0 Yorumla
Simracer79 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Umarım birgün eşime falan da alabilirim bunlardan 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Çook teşekkür ederiimmmmm
Philipsten vazgeçmem. Pek memnunum
Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık 👏
Güzele benziyor bende alıcam inşallah
Güzel olmuş beğendim ben şahsne
Bence de Philips en iyisi
hayat kurtarıcımsın Philips
Hep ütü yaparak insanın ömrü bitiyor
Mutlaka inceleyeceğim teşekkürler
Güzel bir ürüne benziyor.
Hiç bir şey alacak durumumuz kalmadı malesef
Güzel bir yazı olmuş tesekkurler
Haha evet kesinlikle katılıyorum
Emeğinize sağlık harika bir paylaşım olmuş
Gerçekten Çok Kaliteli Tavsiye Edilebilir
Çok pratik harika görünüyor
Pratik bir ürüne benziyor
çok iyi görünüyor denemeliyim
Bunun yanında bizim ütü ne ki🥲
himm
supermis utu cok yoruxu oluyo
İyi görünmek için çabalamayın
Pratiklik namına çok faydalı👍
Yoğun ütü yapmak kabusum.
Güzel alet sevdim. Bakacağım
Bence kendi kendine utu yapan bir icat olmali
Iyimis ama şu an alamam :((
Harika gerçekteeeeeennnn ❤️❤️❤️
Çok güzelmişşşşş💞💞🤪🤪🤪💞🤍💞💞✨💞
Çok iyi
10 numara
👍🏼🙋👏
çok güzel bir ürün aşırı hoşuma gitti
Erkekler Ne Diyor
Güzel olmuş eline sağlık ben 6. seçeneği seçtim
Elbise gitmiyorum aşkım benim
İyi ki hayatımızda bu tarz pratik ürünler de var.
özgüvenli olmaktır her zaman.
Önerilerin için teşekkürler :)
Bilgi için tşkler.. Deneyebilriim.
Ben en önemlisi özgüvenli olmak
Yanı gerekli bısey olamısı
Hımm iyimiş teşekkürler 😉😉 😉
Philips iyi bir marka bence
Emeğinize sağlık güzel olmuş
Her zaman mı.. Bazen de öylesine
6 andan fazla bu arada en az 15 var
En ii hissettiğini giyeceksin
Güzel olmuş eline sağlık ☺
Ben plips in traş makinasını kullanıyorum
Güzel yazı olmuş beğenerek okudum
Mantıklı bir ürüne benziyor.
Umarım birgün eşime falan da alabilirim bunlardan
Güzel çalışma eline sağlık
Çok güzel çok beğendim harika birşey
Philips Gerçekten İyi Bi Marka
Saçlarımı yapmam yeterli 😎
Genelde kendime dikkat ederim
Olur aynısını yaparız 😀😀
güzel paylaşım olmuş çok beğendim
bu markayı seviyorum gerçekten
Çorabım dışında herşeyini ütülü giyerim
Evet pratik çözünler hep ararım
2 numara valizden çıkartılan görmek 🙁😞