Sadece giysilerinde değil; evdeki kumaşlarda, koltuklarda, perdelerde veya çocuklarının oyuncaklarında kullanarak hem düzleştirip hem de sıcak buharı ile tazeleyebilirsin.
Philips Steam&Go Plus Buharlı Düzleştirici tam da ihtiyacım olan şey. Kırışmış giysilerim için hızlı ve pratik bir çözüm, çok harika. Umarım en kısa zamanda denerim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Buharlı düzleştirici oldukça faydalı bir icada benziyor.
Kızlar Ne Diyor
Hepsi çok sinir bozucu ya hele ki valiz de kıyafetlerin kirismasi
philips steam&go mükemmel bir alete benziyor deneyeceğim
Gerçekten çok kullanışlı ve pratik. Tavsiye edilesi!
herkes memnun kalmış yorumlara bakılacak olursa. ben de sipariş vermeyi düşünüyorum..
Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık bende philipsten gayet Memnunum.
Philips Steam&Go Plus Buharlı Düzleştirici ne şahane bir şey öyle Ba-yıl-dım ♥️♥️
Ütüde en sevdiğim tarz 😍 pratik ve mükemmel sonuç.
Ben kullanıyorum gayey iyi düzleştiriyo tavsiye ederim
philips kalitesi işte kesinlikle almalısınız tavsiye ederim
Philips Steam&Go Plus Buharlı Düzleştirici tavsiye ederim
Düzenli titiz olmak kişiye her zaman fayda sağlar ve herkes böule olmakta güvene
Çeyizlik harika bir ürün olsa gerek fiyatı ne acaba
Philips’in bu ürününü ilk kez görüyorum kesin alıcam
Ütü yapmaktan nefret ediyorum ama güzel markaya benziyo
Yardıma ihtiyacımız olduğu bu zor anlarda taşınabilirliği ve kolaylığıyla gönülleri fethetti bile 👌
Philips zaten her şeyiyle efsane yaa 😍 sadece birazcık pahalı..☹
Yazi çok başarılı. Güzel tavsiyeler için teşekkürler.
Ani buluşmalar için en pratik ürün.. Tek kelime HARİKA
Denemek lazımmm 😏 Bunu biri banaa alaabilir mi 😂🙈
Hayat kurtarıcı olarak gözüküyor. Bilgiler ve kolaylık için teşekkürler.
Güzel bir ürüne benziyor, en kısa zamanda deneyeceğim
Çok güzel ve kullanışlı bir ürün. Almayı düşünebilirim
Bence gayet güzel ve kullanışlı duruyor bakalım düşünüyorum ama şimdi değil.
Çok eski ve kaliteli ürünler üreten bir marka. Evimde bundan var.
Çok güzel bir ürün umarım birgün deneme şansımız olur
Philips'in ürünlerini kullanıyorum, şimdiye kadar beni yarı yolda bırakan bir ürün hiç olmadı. Bunu da denemeye değer.
Bu kolay utuler cok iyi bence benim en nefret ettigim sey utudur ama yeni modeller insani heyecanlandiriyor
Pantolon ve gömlek ütülenmekten nefret eden biri olarak almak istemiyorum.
Almak istiyorum.
trendyol da n11 de hepsiburada da gittigidiyor da falan indirimli fiyatlar var yaani 😁😂
Sadece giysilerinde değil; evdeki kumaşlarda, koltuklarda, perdelerde veya çocuklarının oyuncaklarında kullanarak hem düzleştirip hem de sıcak buharı ile tazeleyebilirsin.
Erkekler Ne Diyor
Tatilde de en büyük yardımcım olacak , valizde kırışan kıyafetlerle tatil yapmaya son
Hem zahmetli hem vakit kaybına neden olan ütü meselesine sunulan bu çözüm bence mükemmel. 😃
Ütü çok korkunç. Ütü psikomu bozmuş. Ütü=pazar günü
Süper makinaya benziyor ama inşAllah göründüğü gibidir
Bıttım sabunu kullanıyorum belki iki kuruş güzellik gelir 😂😂
Ne yapacağımı bilmediğim an bakımsız ve yanımda o an parfüm olmamasıdır.😜
Akşam eve gelince yorgun halde elbiselerimi çıkarmak 😏
Philips Steam&Go Plus Buharlı Düzleştirici tam da ihtiyacım olan şey. Kırışmış giysilerim için hızlı ve pratik bir çözüm, çok harika.
Oturup kalkarken eteğinde/pantolonunda oluşan kırışıklıkları anında ve zahmetsizce açabilmek için bir mucize beklediğin an
En çok da böyle durumlarlar da..
Philips Steam&Go Plus Buharlı Düzleştirici tam da ihtiyacım olan şey. Kırışmış giysilerim için hızlı ve pratik bir çözüm, çok harika. Umarım en kısa zamanda denerim.
Buharlı düzleştirici oldukça faydalı bir icada benziyor.
Philips Steam&Go Plus Buharlı Düzleştirici Gerçekten Güzel Bir Ürünmüş
Philips ürünleri bir harika
Guzel bir urun bencede 10 numara
Philips, gerçekten harika bir marka.
Ütüleyip dolaba kaldırdığın elbisenin tam da giymek istediğinde kırışık olduğunu fark ettiğin an
4. Önemli bir toplantı öncesi gömleğinde kırışıklık olduğunu fark ettiğin ama kırışıklıkları nerede ve nasıl açacağını bilmediğin an
Utu yapmaktan hr zaman zevk alirim kendim utuledigim icin biraz uğraş gerektiriyor acikcasi ama gördüğüm urunde guzel ve pratikmiş
Dışarı çıkacakken saçlarımın yağlandığını fark etmem.
Üstünde akması için o şık saten elbisene son dokunuşu yapmak istediğin ama yakmaktan korktuğun an
Umarim temiizligi iyidirrrrr. Kullananlarrra basarilar
aklıma ilk geleni yapıyorum saçım düzgünse eğer diyer herşey düzgün benim için
Pratik giyimim falan olmadı o an elimi hangisi geldiyse onu giyerim tabiki birazda yakısan
Ütü candır benim için buruşuk kıyafetler ile dolaşmak kötü gözüküyor
ben olsam öeyle giyerim sonuçta öenmli olan görünüş değil karekterdirr..
İyi giyinmek ruh işidir tamamlanınca iyi şeyler çıkar ortaya
Tamda bir ütü arayışındayken harika bir bence ile karşılaşmak harika oldu
Cidden ütü çok kabus meselesi özellikle yoğun işler ile uğraşan insanlar için
Ne olursa olsun klasikçiyiz o ütüyü kıyafete bastırıcan
Eskiden utulemek icin yatak veya yastik altina koyardik kiyafetleri simdi hersey daha kolay.