“Toz deterjandan asla vazgeçmem!” diyorsan buraya! Peki, sana toz gücünde sıvı deterjan önerimiz var
Alışveriş & Hediyeler Sıvı Deterjanın Toz Gücünde Olduğunu Kanıtladığı 6 An (Sayfa 7) OMO Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2314 Sıvı Deterjanın Toz Gücünde Olduğunu Kanıtladığı 6 An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 37 kişi beğendi
Mandalina34 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Arasıra sıvı arasıra toz deterjan kullanıyoruz 0 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 367 cevap paylaştı. daha pratik geldi denemeye değer. 0 0 Yorumla
meraklıbiri06 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Annem bilir ben bilmem yorum yapmak için geldim 0 0 Yorumla
Uçanbalonlukız Takip Et Xper 7 Yaş: 46 +1 yıl Sivi deterjani yillardir kullanirim cokta memnunum 0 0 Yorumla
YalnızlıgınFelsefesi Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Omo yu cok seviyorum. Kokusu cok guzel ve kalıcı. 1 0 Yorumla
birucanbirdekacan Takip Et Master Yaş: 52 +1 yıl kullanımı kolay olması nedeni ile tercih ediyorum. 1 0 Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 307 cevap paylaştı. Omo ürünleri kaliteli ve güzel 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Güzel bir paylaşım olmuş deniycem mutlaka
Teşekkürler bilgilendirici olmuş
Çok güzel bir paylaşım olmuş
Güzel paylaşım teşekkür ederiz
Sıvı deterjan daha pratik
Sıvı iyi ya kolay da kullanılıyo hem iyi temiz
Arasıra sıvı arasıra toz deterjan kullanıyoruz
Bilmiyorum hiç denemedim toza alışmışız
Kesinlikle sıvı deterjaann 👌 iyi ki de çıkmışş
Kokusu çok guzellll fiyatı fazla ama
daha pratik geldi denemeye değer.
Farkli dusunmedim hic ama alirim bakalim
Sıvıda ki etkide aynı kanaatimce
Kaliteli olduktan sonra sıvı toz farketmiyor
omoyu kullanıyorum memnunum
Omo tartışılacak bir marka değil. Gayet iyi.
Guzel paylasim emeğine sağlık
Annem bilir ben bilmem yorum yapmak için geldim
Bugün denedim. Çok iyimiş
kullanıyorum bende yıllardır cokta memnunum
Toz deterjani tercih ediyorum genelde
Sivi deterjani yillardir kullanirim cokta memnunum
Ben her ikisininde kullanırım gayet güzel
sıvı deterjan daha iyidir
omo'nun tozu da sıvısı da geçerli
Omoo😻😻😻💘💘💘🤤🤤💘 hariks
Zaten hep sıvı deterjan kullanırım
Güzel bir bence olmuş emeğine sağlık
Omo yu cok seviyorum. Kokusu cok guzel ve kalıcı.
Ama bu harika. Teşekkürler omo
Erkekler Ne Diyor
Bilgiler iyi ozellikle bilmeyenler icin
Omo kirlenmek güzeldir 🤗
toz deterjan candır gerisi heyecan
Buradan acaba ne kazarnıyorsunuz?
Omoyy seviyorum annem kullanıyor memnunum ben
Yıllardır sıvı deterjan kullanıyorum ben de.
yararlı bilgi Emeğine sağlık teşekkürler 😊
OMO güzel seçim olur bence
güzel paylaşim olmuş ama ben kullanmiyorum
Gerçekten etkili eşim yıkıyor olmak biliyorum
Bir kapak Omo yeter her zaman
Sıvı deterjan güzeldir toz eskıde kaldı
Eksiği yok fazlası Var bence
kullanımı kolay olması nedeni ile tercih ediyorum.
Sıvı her zaman daha kullanışlı
Omo ürünleri kaliteli ve güzel
Toz olanı daha güzeldir..
sıvı deterjan kullanıyoruz bizde
Evet sıvı deterjan da çok etkili
Kirlenmek güzeldir omo güzel yazı bravo
Harika mutlaka denenmeli.
Harika güzel bir çalışma bu durum önemli
Temizlik her türlı iyidirr
Ono iyidir devamli kullanıyoruz
Omo çok güzel deterjan. Tebrikler
Sıvı nasıl olur bilmiyorum ama tozdan iyidir bence
Bilgiler için teşekkürler
kapakla beraber mi koyuyoruz deterjanı?
Omo ile kirlenmek güzeldir.
Toz deterjana devam ediyoruz valla