“Toz deterjandan asla vazgeçmem!” diyorsan buraya! Peki, sana toz gücünde sıvı deterjan önerimiz var
Alışveriş & Hediyeler Sıvı Deterjanın Toz Gücünde Olduğunu Kanıtladığı 6 An (Sayfa 5) OMO Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2314 Sıvı Deterjanın Toz Gücünde Olduğunu Kanıtladığı 6 An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 37 kişi beğendi
Yalnız6 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bencede en güzeli ben de sıvı olarak kullanıyorum herkeze de tavsiye ediyorum 0 0 Yorumla
Vaynahtdu Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Omo yılların deterjanı tecrübeli severim bu markayı kullanıyorum 0 0 Yorumla
Aytekiloyy Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Toz deterjan iz bırakıyor. Sıvı deterjanın kokusu da kalıcı hem 0 0 Yorumla
Aleyna1206 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Kendi çamaşırımı ayrı yıkıyorum ve bol döküyorum güzel koksun diye ama zararlıymış çok dökmek 0 0 Yorumla
Daisyy01 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Omo candir kokisu cok guzel tozuda olur ama sivi tercihim👍🏻 0 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 423 cevap paylaştı. Çiçekli kokulu olanı seviyorum 2 0 Yorumla
ᴛᴇꜱᴛᴇʀᴇーɴᴇᴄᴍiʏᴇ Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Sıvı detercan iyidir sıvı detercan herseyimizdir 1 0 Yorumla
hazandegdiyapragima Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Toz deterjan iz bırakıyor sıvı daha iyi 1 0 Yorumla
papagligocik Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Omo zaten super marka hakkini fazlasiyla veriyor 0 0 Yorumla
gerçekçi-kişi Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Konsantre olması benim daha çok hoşuma gidiyor. 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Bencede en güzeli ben de sıvı olarak kullanıyorum herkeze de tavsiye ediyorum
Omo yılların deterjanı tecrübeli severim bu markayı kullanıyorum
Toz deterjan iz bırakıyor. Sıvı deterjanın kokusu da kalıcı hem
Kendi çamaşırımı ayrı yıkıyorum ve bol döküyorum güzel koksun diye ama zararlıymış çok dökmek
Omo candir kokisu cok guzel tozuda olur ama sivi tercihim👍🏻
Toz hiç güçlü değil ki parçacık bırakıyo kıyafette
Tabiki de sıvı deterjan daha iyi artık...
Daha çok toz deterjan kullanıyorum ben
Farketmez bana ya ben kullanırım
Çiçekli kokulu olanı seviyorum
bence çok iyi bir deterjan
Omo kirlenmek güzeldir yani
eline sağlık çok iyi yazmışsın
Toz deterjandan vaz geçemem
Gördüğüm eniyi temizleyici ürünlerden birisin.
Hemen bu yazınızı anneme gösteriyorum
Bilgiler için teşekkürler
Omo ile #KirlenmekGüzeldir 💐
Hepsini kullanın hanımlar
Sıvı deterjanı tercih etmiyorum
Sıvı deterjan çok daha hijyenik
Sıvı olan daha kullanışlı diye düşünüyorum
Sıvı deterjan daha pratik 👍🏻
ben de kullanıyorum memnunum harika
Sıvı detercan iyidir sıvı detercan herseyimizdir
Sıvının kullanımı daha kolay.
Ben sıvı deterjanı sanırım daha çok seviyorum
Toz deterjan iz bırakıyor bence
Bende sıvı kullanırım sadece
Toz deterjan iz bırakıyor sıvı daha iyi
Erkekler Ne Diyor
Omo zaten super marka hakkini fazlasiyla veriyor
Tamam en güçlüsü sensin sıvı detarjan
Denemedik ama denenebilir.
Güzel paylaşım kadınlar için
Kesinlikle sıvı deterjan tercih ederim.
kesinlikle katılıyorum sıvı daha iyi
Toz deterjanin yerini sıvı deterjan tutmaz
Evet guzel bir deterjan...
Toz derim Toz derim 😀😀😀😀
Sıvı her zaman iyidir tavsiye ederim
Toz deterjanda süper az kullanmıyorduk onu.
Sıvı her yönden iyi toy sevmiyorum
Konsantre olması benim daha çok hoşuma gidiyor.
Denemedim ama ilk etapta deniyecegim
Yaaaa ne omosu allah aşkına
Sıvı olanda diğeri gibi deterjan lekesi kalmıyor..
Sıvı deterjan daha kullanışlı bencede
tozları daha mantıklı buluyordum. fikrim bu.
Toz deterjandan sıvıya geçiş sebebim OMO :)
Etki ve kokusu önemli benim için
Bana fark etmez ya olur tabi ki
Alışkanlıklardan kolay vazgeçilmiyor haliyle
Kirletmek güzeldir OMO 😏
omo iyisin hoşsun de pahalısın be kanka
Sıvı deterjan kullanıyoruz sürekli
Temizlik ve hijyeni severim
sıvı deterjan kullanıyorum çok etkili harbiden
Temizleme gucu onemli tabi
Teşekkürler bilgilendirici olmuş
Bilgili e bilincli bir paylasim.