“Toz deterjandan asla vazgeçmem!” diyorsan buraya! Peki, sana toz gücünde sıvı deterjan önerimiz var
Alışveriş & Hediyeler Sıvı Deterjanın Toz Gücünde Olduğunu Kanıtladığı 6 An (Sayfa 4) OMO Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2314 Sıvı Deterjanın Toz Gücünde Olduğunu Kanıtladığı 6 An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 37 kişi beğendi
Sohude Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Sıvıda kullanıyorum tozda asla su ya da bu olsun demiyorum 0 0 Yorumla
margogngn Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl sıvı deterjanların kokusu da daha kalıcı oluyor üstelik 0 0 Yorumla
Gamzekoldasssss Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Valla benim için farketmez çamaşırları ben yıkamıyorum makine yiğir 2 0 Yorumla
Ahbusalakkafam Takip Et Xper 1 Yaş: 34 +1 yıl En önemlisi harika durulaması icinde parcacik birakmamasi olumune sivi deterjanciyiz 2 0 Yorumla
suntotheworld Takip Et Xper 7 Yaş: 25 +1 yıl Denenebilir bir ürün bence sonuç merak uyandırıcı 2 0 Yorumla
Springfling Takip Et Xper 3 Yaş: 41 +1 yıl Omo sıvı deterjan en zorlu en inatçı çıkmayan lekeleri bile tek yıkamada hallediyor çok iyi bir marka güvenilir işlerimizi kolaylastiriyor 0 0 Yorumla
Ysmin14 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl 2 yıldır ariel kullanıyorum omo da denedim ama etkisi azdı beyaz çamaşırlar için şuanki etkisi nasıl ama bilmiyorum 0 0 Yorumla
ecegedik34 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl bu devirde omo da kullanmayan kadın varsa bıraksın yaşamyı böyle kolaylık böyle rahatlık görmedim ben hayatımda 0 0 Yorumla
Zihnimdekikatil Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Bende özellikle sıvı deterjanları tercih ediyorum insanını rahatsız etmiyor kokusu muhteşem zaten tabii Omo 🧡 0 0 Yorumla
Alevyar Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Omonun toz deterjanını kullanıyordum sıvısını yeni aldım ama kullanmadım tozundan memnunum sıvısındanda memnun kalırım bence 0 0 Yorumla
hayathayat12 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Sıvı deterjan mis gibi kokutuyor elbiseleri ve yumuşacık yapıyor toz deterjana göre daha iyi bence 1 0 Yorumla
delikızcan Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Kesinlikle sıvı detarjandır tercihim toz detarjan leke bırakabiliyor siyahlarda 1 0 Yorumla
willow-12 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Sıvı deterjan tercihimdir, toz deterjan bazen siyahlarda leke bırakıyor 1 0 Yorumla
heyheyy002 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Kokusu çok güzel ve kullanımı da kolay. Toz leke yapabiliyor 1 0 Yorumla
Dilruba33 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Etki ve kokusu benim icin onemli, birde renkleri soldurmasin. 1 0 Yorumla
ayçaaşlk Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl kesinlikle bence de sıvı deterjanlar hem pıhtı yapmıyor hemde gayet iyi temizliyor 1 0 Yorumla
akasmor Takip Et Xper 4 Yaş: 109 +1 yıl Sıvı deterjanları tercih ediyoruz. OMO ve BİNGO guzel ürünler tavsiye ederim. 1 0 Yorumla
çilekralicesi Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl hep toz deterjan kullanıyoz bir tek nevresimler için sıvı iyi oluyor 1 0 Yorumla
huzurlupptym Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl köpürdüğünde köpüğü poşedin üstüne koy kurusun sonra poşedi temizlediğinde toz toz ele gelmesi 1 0 Yorumla
tayahlunya Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Sıvı deterjan tercih ediyorum. Çünkü toz leke bırakıyor. 1 0 Yorumla
GrinchGirl Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl ben pek sıvı kullanmıyorum toz daha iyi sankim bilmiyorum 😕😕 eline sağlık 👍👍👍 1 0 Yorumla
Sananee111 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Sıvı deterjan daha güzel daha çok kalıcı toz da güzel 1 0 Yorumla
Transderya Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl Sıvı deterjan kullanmayı seviyorum. Kalıntı tortu kalmıyor ve çamaşırlara harika nüfuz ediyor. 1 0 Yorumla
Aslageriyebakma Takip Et Xper 3 Yaş: 109 +1 yıl Toz deterjanin makinenin gözünde tortu bırakiyor o yüzden pek tercih etmiyorum 1 0 Yorumla
Skskkddd Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Hiç kullanmadik sıvı deterjani kullananlar var mı memnun mu 1 0 Yorumla
Ashleyashes Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Sıvı deterjanlar aşırı koku yayıyor resmen çamaşır deterjanı kokusuyla geziyoruz be kokusuz yapın 1 0 Yorumla
zzxx26 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Güzel bir bence olmuş bilgilendirici teşekkürler emeğine sağlık 1 0 Yorumla
Bayanbirisi Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl deterjanların biraz da ekolojik yönüne bakmak gerek 0 0 Yorumla
sahil2207 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Sivi deterjan sanki pahali ve yanlislikla cabuk bitecekmis gibi duruyor bu yuzden tercih etmiyorum 0 0 Yorumla
Öznur29 Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Makinada topaklaşıp kalan toz deterjanı tarihe gömer cinsten 0 0 Yorumla
Hakan-Ulusoy Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Kirlenmek değil ama kolayca temizlenmek güzeldir 😃 0 0 Yorumla
İlişmeBabaYorgun Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Sıvı deterjana bir türlğ güvenemiyodum şyi oldu bu bence 0 0 Yorumla
αȥԃıɾαɳ Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Güzel bilgiler oldu benim için küpe yaptım kulagima bunları. 0 0 Yorumla
DoktorumCivanım Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Ozellikle beyazlar için olanı kesinlikle harika cidden 0 0 Yorumla
Mr-Bro Takip Et Xper 5 Yaş: 110 +1 yıl Alışılmışın onune gecmek bazen zaman aliyor toz deterjan hala favori 0 0 Yorumla
Mehmetali60700 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Ben buna bayiliyorum gercekten cok guzel cok iyi 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Sıvıda kullanıyorum tozda asla su ya da bu olsun demiyorum
sıvı deterjanların kokusu da daha kalıcı oluyor üstelik
Valla benim için farketmez çamaşırları ben yıkamıyorum makine yiğir
En önemlisi harika durulaması icinde parcacik birakmamasi olumune sivi deterjanciyiz
Denenebilir bir ürün bence sonuç merak uyandırıcı
Omo sıvı deterjan en zorlu en inatçı çıkmayan lekeleri bile tek yıkamada hallediyor çok iyi bir marka güvenilir işlerimizi kolaylastiriyor
2 yıldır ariel kullanıyorum omo da denedim ama etkisi azdı beyaz çamaşırlar için şuanki etkisi nasıl ama bilmiyorum
bu devirde omo da kullanmayan kadın varsa bıraksın yaşamyı böyle kolaylık böyle rahatlık görmedim ben hayatımda
Bende özellikle sıvı deterjanları tercih ediyorum insanını rahatsız etmiyor kokusu muhteşem zaten tabii Omo 🧡
Omonun toz deterjanını kullanıyordum sıvısını yeni aldım ama kullanmadım tozundan memnunum sıvısındanda memnun kalırım bence
Sıvı deterjan mis gibi kokutuyor elbiseleri ve yumuşacık yapıyor toz deterjana göre daha iyi bence
Kesinlikle sıvı detarjandır tercihim toz detarjan leke bırakabiliyor siyahlarda
Sıvı deterjan tercihimdir, toz deterjan bazen siyahlarda leke bırakıyor
Kokusu çok güzel ve kullanımı da kolay. Toz leke yapabiliyor
Etki ve kokusu benim icin onemli, birde renkleri soldurmasin.
kesinlikle bence de sıvı deterjanlar hem pıhtı yapmıyor hemde gayet iyi temizliyor
Sıvı deterjanları tercih ediyoruz. OMO ve BİNGO guzel ürünler tavsiye ederim.
hep toz deterjan kullanıyoz bir tek nevresimler için sıvı iyi oluyor
köpürdüğünde köpüğü poşedin üstüne koy kurusun sonra poşedi temizlediğinde toz toz ele gelmesi
Sıvı deterjan tercih ediyorum. Çünkü toz leke bırakıyor.
ben pek sıvı kullanmıyorum toz daha iyi sankim bilmiyorum 😕😕 eline sağlık 👍👍👍
Sıvı deterjan daha güzel daha çok kalıcı toz da güzel
Sıvı deterjan kullanmayı seviyorum. Kalıntı tortu kalmıyor ve çamaşırlara harika nüfuz ediyor.
Toz deterjanin makinenin gözünde tortu bırakiyor o yüzden pek tercih etmiyorum
Hiç kullanmadik sıvı deterjani kullananlar var mı memnun mu
Sıvı deterjanlar aşırı koku yayıyor resmen çamaşır deterjanı kokusuyla geziyoruz be kokusuz yapın
Güzel bir bence olmuş bilgilendirici teşekkürler emeğine sağlık
deterjanların biraz da ekolojik yönüne bakmak gerek
Sivi deterjan sanki pahali ve yanlislikla cabuk bitecekmis gibi duruyor bu yuzden tercih etmiyorum
Makinada topaklaşıp kalan toz deterjanı tarihe gömer cinsten
Erkekler Ne Diyor
Kirlenmek değil ama kolayca temizlenmek güzeldir 😃
Sıvı deterjana bir türlğ güvenemiyodum şyi oldu bu bence
Güzel bilgiler oldu benim için küpe yaptım kulagima bunları.
Ozellikle beyazlar için olanı kesinlikle harika cidden
Alışılmışın onune gecmek bazen zaman aliyor toz deterjan hala favori
Bilgi için teşekkür ederim.
çok faydalı bilgiler teşekkürler
İlerde lazım olacak:) teşekkürler
Bıktım ya hep onume cıkıyor
Sıvı can gerisi heyecan :)
Çok işim olmuyor , o işlere ben bakmıyorum...
Omo ile kirlenmek güzeldir
ARİEL SIVI DETERJAN ÇOK GÜÇLÜ
Bende çok memnunum çokta pahalı maşallah
Sıvı bence daha iyi erimesi açısından
Ben detarjan kullanmıyorum nasıl olsa
Faydalı bilgi. teşekkür. omo👍
Annem hep ariel kullanıyor, bakalım deneriz
Hepsi var, sorun yok 😂😂
denemedim dene. ekte istemiyorum
Ben buna bayiliyorum gercekten cok guzel cok iyi
Güzel hazirlanmis emeğinize saglik
Ucuz ve kaliteli tercih ederim
Omo adamdır gerisi yalandır
biz bulaşık deterjanıyla baloncuk yapardık
Illede toz olacak şart yani
O işlerle ilgilenmiyorum annem sağolsun
o zaman direkt bulaşık deterjanı dökelim.
Denemek lazım aslında. İşe yarar gibi.
Kalıpları yıkmak biraz zor iş