Vimi Marketden ilk aldığım da tanınmadık ucuz bir marka sanıyordum taki KS de görünce ürünün arkasına baktım Unilever yazınca şaşırdım :) iyiki de almışım
vin win anlamam. Ben her yüzeyde çamaşır suyu domestosu basar deli gibi sürtüp pırıl pırıl yaparım. Ablam şey der hep "o kadar çamaşır suyu ile temizlik yapıyorsun ama üstünde hiç leke yok" ahahahahha
Ben genelde her yer için ayrı ayrı ürün kullanıyorum. Hatta araştırıyorum hangisi daha iyi olur diye ama bu daha iyi gibi göründü. Fikir için teşekkürler
Kokusunun hafifliği ve bir çok etkenden dolayı arap sabunu tercih ediyorum ben de tavsiye ederim özellikle sıvı, sıvı derken jelibon kıvamından olanlardan bahsediyorum :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
269Cevap
temizliği hiç sevmem...
yani temizlik yapanı görsem yine sıkılırım...
o derece yani...
Her yerin temizliği ayrı deterjanla yapılır doğru deterjan kova iki bez yeterli
Teşekkürler V i m
kullananların pişman olacagını sanmam
İnsanın temizlik yapası geliyor şunu okuduktan sonra🌸🌼
Vimle gitsin efsane vim geri döndü temizliğe başlayın.
Harika evim artık tertemiz olacak teşekürleeerr KS ahahahahaahaha huuhuuuu
Kahrolsun inatçı lekeler. Bilgi için teşekkür ederim :D
Evimde vim deniyorum çok pratik ve temizleme için bire bir
Temizlikte mekanın sahibi gelmiş. Eskiden her evde olurdu.
Vim ilk defa gördüm.. Daha önce dikkat etmeişte olabilirim
Güzell paylaşım ama en güzeli doğal temizlik kimyasallardan uzak
Bazen deterjanı basıp itfaiye çağırıp yikatasim geliyor
ben pasaklı tembel üşengecin biriyim bana bunlar yaramaz :D
insan hangisini alacağına şaşırıyor çok deterjan va r
Eskiden vim varmış sanırım şimdi bir sürü deterjan insan hangisini alacağına şaşırıyor
Cif'den önce Vim vardı herhalde. Belki ben öyle de hatırlıyor olabilirim. Biraz nostaljik geldi:)
Ne olursa olsun ben evi kolayca temizleyemem fkldldldldkdkdks
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler deneyeceğim bu ipuçları nı
Eskiden vimin toz halinde satilani vardi ocaga döker silerdik o zaman cifon yerini tutyordu
Güzel ve kaliteli bir paylaşım olmuş ellerinize emeğinize sağlık 💕
Yeni mi bu ürün ilk defa gördüm. Şu sıralar en yoğun olduğum iş ev işi temizliği oluo zaten
Temizlik yaparken Arap sabunu kullanmadım. Kullanmayı düşünüyorum
Daha önce hiç duymadığım bir marka. Sanırım eski bir marka. Başarılar #Vin
#VİM 🙈
Sanıldığından pratik olabiliyor galiba. Teşekkürler :-)
Bununla temizlik yaptığımı düşündüm de, ben şok. 😂
Vay be ilk defa duydum he bu markayi acep naso bisey hic denemedik yurtta
Harika yaa bayıldım bu ürüne nerden temin edebiliriz😊
Bekar evine çıkmayı düşünüyordum. Telekkür ederim bilgiler için.
Temizlik yapmıyorum. Ama yaparsam bu önerileri dikkate alicam teşekkürler
vow gerçktn güzel bir reklam olmuş çok doğal bu kızada bayılıyorum zaten.
Aaa bu ürünü çok merak ettim. İlk fırsatta deneyeceğim 🌺
Kesinlikle katılıyorum tuz ruhu favorim ama kafanıza göre çamaşır sularıyla asla karıştırmayacaksınız
Ya KS reklamlarının en sevdiğim özelliği en azından bilgi veriyolarrr çok iyi bilgiler gerçeten kullanırım👍🏻👍🏻👍🏻
Benim çocukluğumda köklü bir marka idi yenilenerek geri dönüşü iyi olmuş. En kısa sürede alıp denemek istiyorum.
Temizlik imandan gelir demisler skskdkdkf deneyin derim
Çocukluğumdan hatırlıyorum duygulandım vimi görünce
Vay bee annanem hep vimle silin derdi eskiden aklıma o geldi
Vimi Marketden ilk aldığım da tanınmadık ucuz bir marka sanıyordum taki KS de görünce ürünün arkasına baktım Unilever yazınca şaşırdım :) iyiki de almışım
vin win anlamam. Ben her yüzeyde çamaşır suyu domestosu basar deli gibi sürtüp pırıl pırıl yaparım. Ablam şey der hep "o kadar çamaşır suyu ile temizlik yapıyorsun ama üstünde hiç leke yok" ahahahahha
Ben genelde her yer için ayrı ayrı ürün kullanıyorum. Hatta araştırıyorum hangisi daha iyi olur diye ama bu daha iyi gibi göründü. Fikir için teşekkürler
Kokusunun hafifliği ve bir çok etkenden dolayı arap sabunu tercih ediyorum ben de tavsiye ederim özellikle sıvı, sıvı derken jelibon kıvamından olanlardan bahsediyorum :)
Arap sabunu ile parkeleri ve tüm yüzeyleri tertemiz yapabilirsin
Güzel bir bence olmuş. Denemedim ama deneyeceğim vimi teşekkürler
Bu markayı bilmiyordum ama karşıma çıkarsa alır denerim
Vim çocukluğumuzun ürünü, yeni formülleriyle daha başarılı olacağını umuyorum.
Kış temizliği de yaklaşırken vim de bir fikir oldu deneyebilirim
Efsane olan bu Vim i bende kullanıyom çok işime yarıyo valla bak alın hemde ucuz
Temizlik artık rüyama giriyo vallah ama vim beni mutlu etti
Vim hiç kullanmadım adını bile yeni duyuyorum. Ama denemek lazım tabii
Aktif köpük birebir işe yarıyor tavsiye ederim 25 lira gibi bi fiyatı var
Güzel görünüyor denemek lazım diye düşünüyorum
Eşim tesadüf eseri bu ay bu markayı aldı. Çok güzel temizlik yaptım hissini veriyor.
Eskiden çok duyardık ismini hala unutmadım bunun toz hali vardı tekrar görmek mutlu etti beni.
vim harika bir marka herkese öneriyorum her şeyisilip atıyor
Vim Vim vim detarjan deyince akla hemen onu adı gelit
Temizlik en en güzel şey. ❤️❤️ Kesinlikle deneyeceğim.
şu pandemi döneminden ihtiyacımız olan en önemli şey şu temizlik 🤦🏼♀️
Bencede denemekte faydaa var hizmetciye söyliyimde ayarlasın kaksks
Çok mantıklı teşekkür ederim bilgidar ettiğiniz için