Yani öyle bir zorunluluk hissediyor musunuz, alırken aynı markadan olmasına özen gösterir misiniz, yorumlarınızı alalım. 


Takım olsun düşüncesini abartıp aynı alanlar vardır doğrudur 😄 Bizim evde de çok bir farklılık yok.
😃😃 maksat takım bozulmasın ama değil mi 😃
Bulaşık makinesi fırın ocak ve davlumbaz bir çamaşır makinesiyle kurutma makinesi bir marka :)
Teşekkürler:)
Profilo gerçekten de dayanıklı tercihim o yönde olur alacak olursam
Cevap
0Cevap
hayır bizim evdeki beyaz eşyalar hepsi ayrı telden, daha çok şans işi aynı marka bazen iyi bazen kötü çıkabiliyor
Bizimkiler Arçeliğe takmış durumda
Yok valla hepsi değişik değişik markalardan
Bizde hepsi tek marka.
Bosch
Ne yazayım be Allah Allah 😃
herşey bosch
yoo.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar