Ben cilt bakımına günde 20 veya 30 dakikamı falan ayırırım. O kadar uzun sürmez genelde benim cilt bakımım ya. Önce yüzümü yıkarım ardına tonik veya peeling yaparım. Hemen peşine ise maske yaparım ondan sonra nemlendirici krem kullanırım onun peşine ise güneş kremi.
Yalnızca yüzümü yıkıyorum 😂Kuru ciltliyim buna rağmen yüzüme bir şeyler sürmekten huylanıyorum. Bazen kabuklandığında su bazlı nemlendirici sürüyorum bu kadar.