Klasik cilt bakım sıralamasını çoğu kişi biliyordur.
1- Temizleme jeli
2- Tonik
3- Serum
4- Nemlendirici
- Peki bunları direkt art arda mı uygulayacağız? Araya kaç dk bırakmamız lazım?
Klasik cilt bakım sıralamasını çoğu kişi biliyordur.
1- Temizleme jeli
2- Tonik
3- Serum
4- Nemlendirici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ben temizleme jelini uygulayıp hemen yıkıyorum. Çünkü kuru cilde sahip olduğum için acıyor biraz. Ardından tonik uygulayıp 2 veya 3 dakika beklerim. Hemen ardından serum uygularım oda biraz bekleyince ardından nemlendirici kremi sürerim ve tamamen bakımı burada bitirmiş olurum pek uzun beklemem öyle.
Hangi serumu kullanıyorsun
En az 10 dakika ara ile uygulamak gerekiyor.
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!