Ben iki kere tercih ediyorum.
Yüz bakım kremlerini günde kaç kez kullanmak doğrudur?

#gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Ben iki kere tercih ediyorum.
Yüz bakım kremlerini günde kaç kez kullanmak doğrudur?

#gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Merhaba,
Ben genelde bir haftada veya 2 haftada bir sakal tıraşı olduktan sonra tıraş kolonyası sürdükten sonra kullan acağım onun dışında devamlı kullandığım bir ürün değil o da mesela Nivea nemlendirici kremini kullanıyorum
Merhaba 4 lv olmama az kaldı ben sadece yüzümü yıkar ve nitrucina yüz temizleme jeli yaparım haftada bir
Cilt tipine göre değişir eğer çok sorunlu ve kuru bir cilt ise gün içinde den fazla
Desene kişi cilt tipini bilmeli
Tabiki aneliz olmadan olmaz bilir kişi soruna göre söyler ne kadar hangisi uygun cilt tipine biz sadece dogal rutin bakımlar yaparız evde
Hmm anladım
Cevap
3Cevap
Bence sabah akşam kullanılabilir.
Bence de
Hiçbir kez... Yüze faydadan çok, zarar veriyorlar bence.
Gündüz kremi ve gece kremi olmak üzere 2 kez kullanıyorum cilt kremlerini gün içinde.
eğer nem dengesi çok bozuk bir vücutsa çabuk kuruyorsa günlük kullanılabilir gibi
İki kere yeterli bence.. Keyifli günler..
Aynen 🙃
Bir defa yetiyor ya gece yatmadan önce ya da sabah
2 kez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?