Havalar soğumaya başladı, şimdi cildimizin daha çok özene ihtiyacı var! 🍂🌟 “Sonbaharda cilt bakım
Güzellik & Bakım Cildine İyi Bak! Sonbahar Cilt Bakım Rutininde Dikkat Etmen Gereken 6 Şey (Sayfa 4) ArkoNem Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2517 Cildine İyi Bak! Sonbahar Cilt Bakım Rutininde Dikkat Etmen Gereken 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 42 kişi beğendi
delymmmm2505 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Icerik harika kis ayinda cilt kurur ve catlar.. 0 0 Yorumla
cd_sude Takip Et Xper 7 Yaş: 38 +1 yıl arko candır cocukluğumuzdan bu güne 0 1 Yorumla Gamzesumeyra +1 yıl Niye Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bol bol yüzünüze soğuk duş yaptırın ve kremleyin çok ilgiye ihtiyac yok 😂😂 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Icerik harika kis ayinda cilt kurur ve catlar..
Cilt bakımı niye bu kadar zor shshs
Tesekkurler cok faydalı oldu
Teşekkür ederizzz bilgiler için
Nemlendirme ve peeling şart
Cilt konusunda şanslı biriyim aslında😅
Bilgi için teşekkürler
ellerıne saglık guzel olmus
Faydalı içerik elinize sağlık
Çok güzel olmuş elinize sağlık
Siyah noktalar geçmiyor bir turlu
Emeginize saglik, faydali bilgiler
Eline sağlık güzel olmuş 🌸🤍☺️
Teşekkürler paylaşım için.
Emeğine sağlık güzel paylaşım.
arko candır cocukluğumuzdan bu güne
Niye
Yüzüme sürmüyorum ama elim için harika
Nemlendirici özellikle kış aylarında ❄️
Soğuklar da başladı, nemlendirmek şart
Bana çok lazım ya hava çok Kuru
bundan sonra dikkat edeceğim tesekkyrler
Kuru ciltler için mukemmel
Denemedim ama denemek isterim.
Güzel paylaşım elinize sağlık
Bu havalarda nemlendiriciyi kullanmali
pembe serisini kullanıyorum memnunum
Önerileriniz için teşekkürler :)
Yılların vazgeçilmezi Arko
Hepsini Tek tek deneyecegim
Harka bir yazı olmuş bayıldım 🧡🧡
Erkekler Ne Diyor
Eline sağlık güzel yazı olmuş
Güzel olmuş hazırlayanlara teşekkürler
👍 çok iyi çok beğendim..
Arko nem probiyotik serisini denemeliyim
Aloa vera kullanmak iyi geliyor.
Biz de arko kullaniyoz cook guzel
nemlendirici hayat kurtarır
Soğuk kavgalarda krem iyi olur
Güneş kremi yeterli mi? ya da normal krem?
güzel bisey cildimize iyi bakmaliyiz
Harika harika harika teşekkürler
Arko her zaman için ilk tercihim
Harika içerik emeğinize sağlık👍👍
Cilt çok önemli. Bakım şart
Bence için çok teşekkür ederim. Sağ olun.
Cilt bakımı önemli krem sürmeden asla
Güzel bence olmuş emeğine sağlık
Bol bol yüzünüze soğuk duş yaptırın ve kremleyin çok ilgiye ihtiyac yok 😂😂
Teşekkür ediyorum güzel bir çalışma olmuş
Güzel bilgilere 5 dakikada ulaştık ;)
Bilgilendirme için teşekkürler 🙏
Arko iyidir iyi bence yani kullanilabilir
Cildi sıcak tutmak önemli
soğuk havalarda önemli bence
Bunları deneyeceğim teşekkürler
Cidden bu havada dikkat edilmeli
Sakınan göze çöp batarmiş.
Nemlendirici Kremler hoş
#Hükümdar
Faydalı bence eline sağlık
Bence ilkbahar da etkilidir