Makyajsız uyumamak çok önemli gece uyumadan önce bir cilt rutini mutlaka yapılmalı güneş kremi kullanılmalı gerekli nem dengesi sağlanmalı aynı zamanda bol bol su içilmeli bu cilt için çok önemli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gece yatmadan önce ellerime sürüp öyle yatarım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
nemlendirici olarak herzaman arkonem kullanmışızdir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bu 6 şeye çok dikkat edeceğim her zaman. Teşekkürler.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Benim cildim çok yağlı, ve nemlendirici çok ta iyi bir seçim gibi görünmüyor...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Gerçekten de dikkat edilmesi gereken noktalara değinmişsin teşekkürler.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
kullanmadığım ürün kalmadı cildim daha kötü oldu bakım yapmazken bebek gibiydim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Uzun sure bende kullandım gercekten harika urunlerı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çok güzel bilgilendirmişsin emeğine sağlıkkk
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kışın vazgeçmediğim şeylerin arasında çünkü cildim çok kuru..
bende bir erkek olarak bol bol krem kullanıyorum çünkü havalar soğudukça herkes gibi bizim cildimizde tahriş olabiliyor bu sebepten ötürü bizde önlem alıyoruz içerik çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim teşekkür ederim
Kızlar Ne Diyor
Arkonem çok güzel beğeniyoruz kullanıyoruz. Teşekkürler.
O minik tüp arko kremin kokusu yıllar geçse de burnumda 🙃
Nemlendirmek doğal maskeler kullanmak daha canlı gösterebilir
Yanak ve çene çevremin kuruluğuna en iyi gelenlerden ❤️
Cildim kuru arko baya iyi geliyor o yüzden yağlı ciltlere önermem
Cildimi ihmal ettiğimi bir kez daha anladım 😅😅😂
Mevsim geçişinde en önemli şey, cildin stresini azaltmak ve bol bol. nemlemdirmek.
Krem boyun ve yüze sürülür dimi arko nivea
Cildi her zmn nemlendirmek lazım hele hele kış aylarında.
Zamanında doğru ürünle doğru şekilde nemlendirmek bence
Kış aylarında cildim çok kuruyor kremsiz asla yapamıyorum arko nem tüm zamanın kurtarıcısı.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Sonbaharda cildime farkındalıkla davranmayı mühimsiyorum rüzgar, serin hava ve kışa yol alırken ekstra itina gerekli.⭐
Şu güneş kremini güneşsiz günde de sürmeyi bı turlu ogrenemedim
gerçekten cildimin sırrı arko nem serisi :) o kadar güzel bir yumuşaklık sağlıyor ki anlatamam mükemmel bir şey resmen
Kesinlikle dikkat etmemiz gereken noktalara değinmişsiniz
Ne kadar bakarsam bakayim olmuyor bu cilt düzelmiyor saldım artık
Makyajsız uyumamak çok önemli gece uyumadan önce bir cilt rutini mutlaka yapılmalı güneş kremi kullanılmalı gerekli nem dengesi sağlanmalı aynı zamanda bol bol su içilmeli bu cilt için çok önemli
Gece yatmadan önce ellerime sürüp öyle yatarım
nemlendirici olarak herzaman arkonem kullanmışızdir
Bu 6 şeye çok dikkat edeceğim her zaman. Teşekkürler.
Benim cildim çok yağlı, ve nemlendirici çok ta iyi bir seçim gibi görünmüyor...
Gerçekten de dikkat edilmesi gereken noktalara değinmişsin teşekkürler.
kullanmadığım ürün kalmadı cildim daha kötü oldu bakım yapmazken bebek gibiydim
Uzun sure bende kullandım gercekten harika urunlerı
Çok güzel bilgilendirmişsin emeğine sağlıkkk
Kışın vazgeçmediğim şeylerin arasında çünkü cildim çok kuru..
Vegan olması en büyük tercih sebebim bir de yılların markası ya Çantaya konmalık krem arıyorsam aklıma hemen Arko geliyor
Benim sadece yüzüm değil son Bahar aylarında da vücudum da Cook kuruyo tum nemlendiricileri kullandım ama pek bi işe yaramıyor
Arko mükemmel bir iş çıkarmış yine tebrik ediyorum. Severek kullandığım ve asla pişman olmadığım tek marka olabilirsin Arko (:
Yuzume asiri bakim yaptigim zaman illaki bir sure mayin tarladi oluyordu. Şu an sadece yikiyorum tertemiz ya bide aradabir maskeyle peeling nadir ama
Kuru bölgelerde nemlendirici krem kullanmayı ihmal etmemeli. Özellikle iç Anadolu bölgesinde 😒
Erkekler Ne Diyor
Soğuk havalarda en büyük sıkıntı da cildin kuru ve soğuk olmasından dolayı çatlaklar
Cilt bakımı için verilen bilgiler güzel eline emeğine sağlık
bende bir erkek olarak bol bol krem kullanıyorum çünkü havalar soğudukça herkes gibi bizim cildimizde tahriş olabiliyor bu sebepten ötürü bizde önlem alıyoruz içerik çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim teşekkür ederim
Sanki cildim güzel olsa ne olacak her şey para bu hayatta
El kremlerini kullanıyorum bu markanın gerçekten yıllara meydan okuyan kaliteli bir marka.
Ne güzel açıklanmış ellerinize sağlık vardır herkesin güzel bir el yazısı,,,
Nemlendiricilere devamke bakalim nasil yol olucak 👋 🤔
Çokça faydalı bi bence olmuş cilt bakımı için nemlendirici önemli tabi
Daha çok karşı cinse hitap ediyor gibi geldi.😊 Emeğine sağlık.
Arko nem kış için mutlaka cildin ihtiyacı olan seylerdir
Suratimiz keçe gibi oldu bakmayali
Güzel çalışma olmuş tebrikler
Bnu kesinlikle denemek gerek.
teşekkürler kış geldi cildimize iyi bakmak lazım
dikkat etmem gerekiyor. Kireçli su, kuru hava gibi cildi yıpratıcı etkenlerden etkilenmemek adına sık sık nemlendirici kullanıyorum
Nedense sonbaharı atlayıp direkt kışa geçiyormuşuz gibi hissediyorum. Yüz kremini belki de erkekler olarak deneyebiliriz.
Sakalkıran nasıl geçer, etkili bi tedabi yönetimi var mı acaba?
balığın pullarını soyuyorsun, sürmüyorsun bile. O kadar iyi geliyor,.
Nemli kalmasını sağlayın baska da hiç bir şey yapmanıza gerek yok
Arko bu konuda kendini kanıtlamıştır bu tarz ürünlerde ucuza basite kaçmamak lazım
Arko ile cildime iyi bakıyorum gayet memnunum
Arko yillarimin kremidir. Seviyorum seni arkom
1 ay önce nemlendirici kullanmaya başladım bende gerçekten etki ediyor.
BaIlarını biliyordum ama çoğu şeyi bilmiyormuşum, teşekkürler.
Arko nem cildinizin yumuşak olması için tavsiye edebileceğim tek krem
günlük cilt bakımım ektedir
su
sabun
su
Arko daha yağlı ama çok kaliteli bir krem bence
Şu arada sırada çıkan deri altı sivilceleri sinir bozucu
Havalar soğuyor mutlaka nemlendirmek lazım vücudumuzu
duştan sonra krem sürülmesini tavsiye ederim. Eğer egzamanız varsa kesinlikle sürmelisiniz.
Önce temizlik sonra hijyen vazelin dahi gecerli
Arko Nem İle, Kışın Oluşan Çatlaklıklara Son :)