Sorular: Eğitim & Kariyer
Kadınlarda zorunlu asker olmalı mı?
Erkekler gibi 20 yaşında zorunlu askerlik olmalımı kadınlara sizce? hiç değilse bi 3 ay gitsinlerde akılları başlarına gelsin haha
Is ariyorum basvuruyorum ama alinirim diye de cok korkuyorum bu neden boyle oluyo kalbim falan sıkışıyo?
Psikolojide adi falan var mi ya yaşayan
Endüstri mühendisi yedek subay çıkma ihtimali nedir?
Tecili bozdurayim mi sizce çıkma şansı nedir
2 ay once is başvurusunda bulunmuştum firma sahibi sonradan olumsuz dediler yarim saat önce bir numara aramis sorgulattim o adam?
O kisi aramış ama 2 ay geçmiş ve olumsuz demişlerdi. Neden aradı sizce mesaj atmalı mıyım tanıyamadım aramışsınız diye
Gençler napsin?
Tıp okumayın hayatınız biter. hukuk okumayın işsiz kalırsınız işletme, arkeoloji Uluslararası ilişkiler, tarih vs zaten hakgetire. polis asker olmayın psikolojik bitersiniz. muhendislikte para yok. yazılım psikoloji çok...
Muhendise on iki ay uzun dönem askerlik çıkma ihtimali yüksek midir?
Endüstri mühendisiyim başvursam çıkma ihtimali yüksek mi
Müdür yardımcılığı için ne kadar süre öğretmenlik yapmış olmam gerek?
Ben sınıf öğretmeniyim de. Ama mesleği ömür boyu yapmak istemiyorum. Onun yerine müdür yardımcısı olmak istiyorum. Minimum ne kadar öğretmenlik yapmış olmam gerek. Zorunlu görevi bitirmeden geçebilir miyim?
İşlerinde sıkıntı olan var mı?
Arkadaşlar sizce piyasa ne durumda? Ben 25 yıldır plastik işi ile uğraşıyorum ilk defa bu sektörü bu kadar yavaş görüyorum çok şükür yinede iyi sayılır ama bazıları çok fazla şikayetçi sizde ne alemde? Cümleten hayırlı...
Merhaba arkadaşlar sizce dönerci dükkanı açmak mantıklımı?
16 yıldır kurumsal bir markette çalışıyorum sıkıldım kendı işimi yapayım diyorum bazı anlaşmazlıklardan dolayı avukata verıp az çok aldığım tazminatla
Hayatımı Kuruyorum Ama Yanımda Kimse Yok Neden?
Kendimi geliştiriyorum. Restoran açmak için çalışıyorum. Spor yapıyorum, motorum var. Hayatı ciddiye alıyorum ve tek başıma sorumluluk taşıyorum. Ama kimsem yok. Yanımda güvenebileceğim bir insan yok. Ne...
Calisabilir miyim?
Şimdi benim Ağustos ayında zorunlu stajım var ve orada sigorta başlanacak kafede çalışmaya basliyacam ama orada sigorta yapacak hem staj hemde bu ikisi birlikte sigorta olacak kabul olur mu calisabilirmiyim iki yerde de
Staja başladığım yerde tezgahta personel eksikliği var ve ben ızgara da tek kaldım hiçbir şey bilmiyorum ne yapacağım?
İki hafta oldu staja başlayalı çoğu tarifi bilmiyorum bugün de personel eksiği var bana yardım ediyorlar da akşam yoğunluk olunca ne yapacağım
BİM iş başvurusu?
İş başvurusunda bulundum form doldurdum istediğim maaş olarak asgari ücret yazmıştım ama daha fazla veriyorlarmış galiba asgari ücret olarak mı başlatırlar yoksa tüm personellere verilen maaşta mı bi de ne zamana dönüş...
30 yaşından sonra iş bulabilir miyim?
1 hafta önce kovuldum ve moralim çok bozuk ailem sürekli dışlıyor beni sizce 30 yaşından sonra iş bulunabilir mi?
Bu konuda ne yapilabilir?
Öğretmenim fiziksel özelliklerim hakkında kötü konuşuyordu sınıftakiler de gülüyordu mesela çok farklı bi yüzün var ilk defa görüyorum başka kimse görmedim böyle uyumaya devam edersen öğretmenlik yapamazsın fotoğraf...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 