Anketler: Eğitim & Kariyer
Yaşım 26 okulun biteceği yok, resti çekip işe girmeli miyim, siz olsanız ne yaparsınız?
Arkadaşlar yaş 26 ve hiç kalmasam bile (imkansız) 2 yıl sürer ve gerçekçi olursak 3 yılı var. Artık gram hevesim kalmadı, yıllardır okuldayım ve olmuyor. Bir yandan resti çekip bir işe falan gir diyorum kendime ama ne...
Ebelik mi yoksa anestezi mi okurdunuz?
Bu sene tercih yapacağım inşallah ama bu iki bölüm arasında kararsız kaldım ikinci üniversitem olacak siz ne düşünüyorsunuz
İki yıllık üniversiteyi dört yıllığa nasıl tamamlarım?
Merhaba, Ben Ön Lisans Ön Muhasebe Mezunuyum. Dgs Başvurusu Yapmadım Ama Yks Başvurum Güncel Yaptım. Dgs'ye Girmeden Yks'den İlerleyip Aynı Bölümü Ya Da Bağlantılı Bölümlerden (Bankacılık Finans Vb.) Birini Seçsem Okusam...
DGS 3 ayda sıkı çalışmayla halledilir mi?
Ocakta başladım ama hızlanmak istiyorum temelim iyi hukuk istiyorum 3 Ayda hızlanarak Sıkı bir şekilde halleder miyim tavsiyelerinizi alabilir miyim? Ayrıca adalet son sınıfım bu sene bitiriyorum
Okuduğunuz bölümle ilgili iş buldunuz mu?
Ben işletme mezunuyum maalesef iş bulamadım. başka bölüm mü okusam acaba?
Sözelci misiniz yoksa sayısalcı mısınız?
Okul, iş veya sınav hayatınızda sözelci misiniz yoksa sayısalcı mısınız?
Üniversiteyi ailenin evinde okumak mı, başka şehirde okumak mı?
İkisinin de artıları ve eksileri var. Siz hangisini tercih ettiniz ya da edeceksiniz? Nedenlerini cevap olarak yazarsanız çok sevinirim.
Ek iş olarak neler yapıyorsunuz?
Cevaplarınızı ayrıntılı olarak bekliyorum. belki birilerine bir fırsat doğar.
3 Nisanda yüzyüze eğitim isteğe bağlı başlıyor. Gidecek misiniz, online devam mı?
ben şahsen en azından mayısa kadar mantıklı bulmuyorum burada yıkım çok büyük çok şükür bizde bir şey yok gitsem giderim ancak bayram geliyor zaten git gel falan aşırı saçma online şansımız da varken sizler ne yapmayı...
YÖK, 3 Nisan itibarıyla üniversitelerde yüz yüze eğitim verilebileceğini açıkladı. Üniversitenizi özlediniz mi?
YÖK, 3 Nisan itibarıyla üniversitelerde yüz yüze eğitim verilebileceğini açıkladı. Böylece bazı üniversitelerde yüzyüze eğitime devam edebilecek. Üniversitenizi özlediniz mi?
Yıldız Teknik Üniversitesi Mekatronik Mühendisliğinden memnun değilim, nakil alsam mı?
Ytüden memnun değilim, gereksiz zor. Bide gerçekten üniversiteler bir şey öğrenmek için değil insanların vakitlerini çalmak içindir diye düşünüyorum. Bursada ailemin yanında Elektrik Elektronik veya Endüstri...
Üniversite öğrencisiyim greencard çıktı. Hangisini seçmeliyim üniversite mi yoksa greencard ile gitmek mi?
Arkadaşlar merhaba üniversitesideyim şu an green card çıktı param da var 200-250 arası gitmelimiyim orta derece İngilizcem var ama orada iş bulabilir miyim ne yapmalıyım sizce hangisi mantıklı
Hakkım yandı mı yoksa yeni dönemle Kastamonu'ya atamam olur mu?
Selamün aleyküm beyler ben 34 dönemden muhabere lise yedek 69 olarak kazanmıştım. Sağlık ve güvenlik soruşturmasından herhangi bir sorun çıkmadı. Bizim dönemin muhaberecileri 21 Kasım'da Manisa'da Kırkağaç'a atamaları...
Ticaret yapan kişi mi daha zeki yoksa yüksek puanla üniversite okuyan mı?
Sonuç olarak ikisinin kapısı para kazanmaya çıkıyor tamam üniversite okuyan hem kendini geliştiriyor ama sonuçta para kazanacağı için geliştiriyor sizce hangisi daha zekidir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
