Sorular: Eğitim & Kariyer
Öğretmenim, hukuk bitirip hakim olabilir miyim?
Yaş 38. 11 yıllık öğretmenim. Bu mesleği asla sevmiyorum. Çok büyük haksızlıklar yaşattılar. Elle tutulur hiçbir artısı yok. Bu vakitten sonra fakülte okunup bu mesleğe geçilebilir mi? Adaletin sağlanmadığı bu ülkede...
Aniden verilen iş izninde ertesi gün ne yaparsınız?
Güzel bir şeyler söyleyin nfhffb
TYT 38 AYT 20 net, OBP 62 ile 90-100k yapıp bankacı olabilir miyim?
Mezunum, şu an netler böyle 100k veya 90k yapıp bankacı olmak istiyorum OBP 62 lütfen tavsiyeler verir misiniz
Pilates eğitmenliği maaşları ne kadar, ek iş olarak yapmaya değer mi?
Ek iş olarak yapsam mı diyorum da bilgisi olan var mı
Kafe kafe gezip iş aramak mantıklı mı?
Kalıcı bir iş bulana kadar hem zaman geçirmeyi hem de para kazanmayı düşündüm. Başvurularla vakit kaybetmek yerine dükkân dükkân gezip iş arasam acaba sonuç alır mıyım?
Üniversite hocalarının iğneleyici, aşağılayıcı tavırlarını nereye ve nasıl şikayet edebilirim?
Ben özel okulda okuyorum bizim hocalarımız bölüm yeni olduğu için hocalarımız az sayıda ancak bölüm başladığından beri bize hep bizden yardım isteyin, sorun biz yardımcı oluruz diyorlar ancak soru sormaya gittiğim zaman...
İsmim Zeynep, çok klasik geliyor; 21 yaşında isim değiştirmeye değer mi?
21 yaşındayım, ismim Zeynep olduğu için değiştirmek istiyorum
İşyerinde mesai uzayınca arkadaşlar erken çıkıyor, ben de çıksam sorun olur mu?
Bu sabah altıda girdik, dörtte çıktık. Dün de 8.45’te girdik, yedi buçuğu buldu, mesaiye kaldık. Bu nasıl iş yav, acemiyim daha, arkadaşlar çıkıyor, Tekerlek ben de mi çıksam
Veterinerlik mi eczacılık mı daha mantıklı, hangisinin iş imkanı daha geniş?
Veterinerlikten önce eczacılık düşünüyordum ama eczacılık hakkında olumsuz şeyler duydum. Yaşadığım ilçede eczane kapasitesi dolu. Eczane sahibi olmak için devralmak gerekiyormuş. Birinin yanında işe girebileceğimden de...
YKS ile ikinci üniversite okuyup ilk üniversiteyi dondurabilir miyim, örgün ve açıköğretim aynı anda nasıl oluyor?
2025 YKS'de TYT puanımla bir üniversiteye yerleştim, birinci dönemden sonra okula gitmeyi bıraktım ama aktif öğrenciyim hâlâ, tekrar YKS'ye gireceğim, istediğim bölüm gelmezse üniversiteme devam edeceğim. Ama eğer...
31 bin maaşla işçi olarak çalışıyorum, sosyal çevrem yok; sizce KPSS’ye çalışıp başka şehre taşınmaya değer mi?
Ailemle yaşıyorum, 31 bin maaş işçi olarak çalışıyorum Arkadaş çevrem yok, işteki bayanlarla çıkıyorum bi Siz olsaydınız farklı şehire atanmak için KPSS çalışır mıydınız Yeni yabancı insanlar, alışabilir miyim...
İş yerinde İngilizcem kötü diye patronumun azarlamasına karşı ne yapmalıyım?
İştekilerin hemen hemen hiçbiri İngilizce bilmiyor. İşe girerken de koşul olarak bu belirtilmedi. Kendisi de eğitimli bir insan değil zaten neyse yabancı bir kadın geldi İngilizce bilmediğimi belirttim o da translate açın...
Nasıl bir işte çalışabilirim ve nasıl iş bulabilirim?
Haziran'da 25 yaşıma gireceğim lise mezunuyum gözüm yükseklerde değil asgari kazansam yeter Aileme destek olmak istiyorum özellikle de anneme destek olmak istiyorum onu çok mutsuz görüyorum..
Ben hic basarili hissetmedim? Başarmayı tatmadım? Neden böyle oldu? Benim gibi olan var mı?
Az önce bir paylaşıma denk geldim. Sınava girmiş kazanmış. Başarmış hissetmek çok güzel yazmış altına. Bu cümle beni durup düşündürdü. -Başarılı hissetmek- bir an durdum düşündüm ben hiç başarılı hissetmedim arkadaşlar....
Türkiye’de açık öğretim lise ve üniversite okumak mümkün mü, yaş sınırı var mı?
Türkiye’de açıköğretim ile üniversite okumak mümkün mü? Yaş sınırı olup olmadığını ve sürecin nasıl işlediğini merak ediyorum. 25 yaşındayım ve yurtdışından geldim, bu konuda bilgi alabilir miyim?
Uzun süredir is bulamiyorum, psikolojik olarak cok kotu hissediyorum ne yapmaliyim?
1.5 yıldır iş arıyorum. Aramadığım iş, başvurmadığım yer kalmadı. İlk iş başvurumda ücretsiz bir iki ay bakarız, sonra duruma göre değerlendiririz dedi ama kullandıkları çok belliydi. Kabul etmedim, aşırı uzak 3-4...
DGS veya KPSS için çalışan var mı, birlikte motivasyon grubu kuralım mı?
Çalışmalarınız nasıl gidiyor birlikte çalışacağım birileri var mı?
Öğretmenlerin çocukları neden daha zeki ve başarılı oluyor, zeka gerçekten genetik mi?
Zekâ genetik mi o halde benim ailemde eğitim konusunda elinden geleni ardına koymadı ilkokul mezunu benim annem ve babam ben sözelci olup bir şey olamamışken onlar direkt olarak doğuştan başarılı sanki açıklaması var mı bunun
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer