Okul başarı puanının kesilmesi ile ilgili bilgi verir misiniz?

Ben biara tercih yaptım yerleştirildim fakat bölümü sevmedim bir yıl sonra tekrar sınava girdim yarıya indi obp puanım. Bu sene de girsem obp puanı yine yarıda mı olur yoksa üzerinden 2 yıl geçeceği için eski haline döner mi? Bir kızda gördüm oda yerleşmiş iki yıl geçtiği için obp si kesilmemiş?
Okul başarı puanının kesilmesi ile ilgili bilgi verir misiniz?
Cevapla