Su ürünleri mühendisliği okuyanlar ile neden dalga geçiliyor?

Hem devlette hem özel hem de kendi işinizi kurabileceğiniz bir meslek dalı iken neden toplum bu bölüme balıkçı gözüyle bakıyor? 3 tarafının denizlerle çevrili olan ülkemizde her ne kadar kaynaklardan yararlanamıyorsak da maaşları 3000-4000 TL gayet iyi.
Su ürünleri mühendisliği okuyanlar ile neden dalga geçiliyor?
Su ürünleri mühendisliği okuyanlar ile neden dalga geçiliyor?
Cevapla