Yıldız teknik üniversitesi kontrol ve otomasyon mühendisliği okumalı mıyım?

Bilgisayar ve robotlara ilgim var mekatronik kazanmış olamam puanı daha yüksek ama bu bolumu kazanirim sanirim. Bu bolum sadece itü ve ytü var ve bu beni korkutuyor belkide değerli bir bölüm olmadiği için bu bolum yok...
Güzel bölüm oku geleceği güzel
Geleceğini yok etme bir sene daha bekle başka bir bolumu kazan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yıldız teknik üniversitesi kontrol ve otomasyon mühendisliği okumalı mıyım?
Cevapla