yks ye girmedim ama 150 barajını geçtim diyelim üniversiteye gidebilirmiyim.
çünkü ayt yks zorumlu değilmiş
çünkü ayt yks zorumlu değilmiş
2 yıllığa gidersin
2 yılık düşünüyorum zaten
içim rahatladı 2 yıllık olsa bile kafi
2 yıllık anca.
tamamdır içim rahatladı yaaa
keşke gitseydin. benimde net puan belli değil geçeçeğim hakkında olurda barajı geçersem diye sormuştum
Cevap
3Cevap
gidebilirsin 2 yıllıklara
Gidersin kız ayool
Sen bilirsin
Baraj 180.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar