Siteden bir dostun doğum günü hediyesi olarak 16 sene üzerine takdir belgesi almamı sağladı :)
@KızlarSoruyor sen hala 25 xper gönder :)

@KızlarSoruyor sen hala 25 xper gönder :)


Merhaba,
Sevdiklerinle ve KizlarSoruyor ailesiyle nice güzel seneler geçirmeni dileriz. Bu da 25 Xper harici kutlamamız olsun. www.ferlife.com.tr/.../...astasi-Renkli_4401_1.jpg
İyi ki doğdun! :)
Teşekkür ederim :)
En son lise 4 de aldim😂 doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere
Teşekkür ederim :)
2015 yılı 30 haziran tarihinde, üniversiteyi bitirdiğim zaman takdir belgesi vermiştiler.
Hala da evde duruyor, çok mutlu olmuştum
Hahah belge güzelmiş abi hayırlı olsun. :D
2017 Haziran'da aldım en son.
Teşekkür ederim :)
Cevap
11Cevap
5 ay önce özel bir kurumdan takdir ve plaket hediye edildi şahsıma onur duydum. Bazen böyle hediyeler geliyor hamd olsun.
Lise yılları ve ondan önceki yıllar sadece 1 tane teşekkür diğerleri hepsi takdir hala saklıyorum ileride çocuklarıma gösterip hava atacam asdfgg
Ooo baya fiyakalı olmuş. :))) Bundan en son lisedeyken almıştım yıllar önce.. :)))
Ilk okulda aldım
Sadece.
Sevindim senin adına başarılar.
Güzelmiş 😅
Lisede hep teşekkür aldım
Öncesi takdir
Evde dolu göğsümde ki nantları ile beraber..
nant nedir Mehmet abi :)
Nisan ayında almıştım 😎 Seninki de güzelmiş :)
en güzel benimki :)
en son yüksek onur belgesi aldım. 2013
Bu yıl 99 ortalama 😂😂
hahah bu çok güzel olmuş. bu yıl aldım
ne desem bilemiyorum ya.
Tebrikler ben teşekkür bilem alamadım
Bu iyiymiş😂
3 sene önce.
Askerdeyken almıştım üstün hizmet ve taktir beratı
onlar sayılmaz :)
Ozaman ilkokul 1 de almıştım başkada yok reis😊
Lise son ikinci dönemde aldım en son.
@clas99 neden sordunuz?
@clas99 ESOGÜ'deyim.
@clas99 memleketim de Eskişehir.
@clas99 evet de soru sahibine rahatsızlık veriyoruz, bu kadar yeterli bence. İyi akşamlar dilerim.
Geçen sene teşekkür aldım
çoook başarısız olduğumda
Hatirlamiom 😂
Hatırlamıyorum ya
ilk okulda en son 😀
Lise son 😏
Hiç almadım
6 sene oldu
orta sondu galibs
Lise de almıştım
Orta son da
Lise 3 sjdks
Hiç almadım ki😀
Orta okul 8. Sınıfta
Ahaha çok hoş
hatırlamıyom :(
8 haziranda
tebrikler.
Lisedeyken
Hatıtlamıyom
Çok uzun zaman oldu
lisede 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar