• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Okul hayatınız boyunca kaç defa taktir teşekkür aldınız?

Elma_çekirdeğim
Elma_çekirdeğim Takip Et
Guru Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Okul hayatınız boyunca kaç defa taktir teşekkür aldınız?

#taktir
#teşekkür
🌸
Okul hayatınız boyunca kaç defa taktir teşekkür aldınız?
Cevapla
Okul Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    lisede bir kaç defa teşekkür aldım, makine mühendisi olacam dediğimde bütün hocalarım başak geçerdi, o yüzden okuldan nefret ediyorum zeki olmak derslerin hepsini inanmadılar, her dersi 5 getirmek değil , sınıfta en arkada oturup milletin cebelleşmesini izlerdim çirkin biri olduğum için çok rahat sınıf birincisi olup herkesin s evgisini kazanabilirdim ama ben inadına tembel görünüp beni olduğum gibi kabul etsinler istedim , ben zaten öğren
    yordum kendi kendime çünkü mühendis doğmuşum, ondan sonra diplomayı yüzlerine vurdum...

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Hep oratada kaldım bilerek isteyerek çünkü dokunumazlık benim için en önemli dugu idi.. Çalışma hayatında da öyle olmak istedim ama her zaman öne çıktım işimi sevdiğim için onunda çok meşakkatini çektim..

    0
    0 Yorumla
  • Of_yeter
    Of_yeter Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Liseye kadar hep taktir lisede bir kez taktir gerisi boş😄

    0
    0 Yorumla
  • Xhaxx
    Xhaxx Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 63%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 396 cevap paylaştı.

    1 takdir aldım, geri kalanı teşekkür.

    0
    3 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      İşe yaradı mı bari :)

      Yorumla
    • Xhaxx
      Xhaxx
      +1 yıl

      Sadece anne ve babam mutlu oldu.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Hep öyle oluyor zaten 😐

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

56

Cevap

64

Cevap

  • miyavdiyeceksiniz
    miyavdiyeceksiniz Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 58%
    +1 yıl

    9. Sınıf: 1 ve 2. dönem teşekkür belgesi
    10. Sınıf: 1. dönem teşekkür, 2. dönem takdir belgesi
    11. Sınıf; 1. ve 2. dönem takdir belgesi + 11. sınıflar birincisi belgesi
    12. Sınıf 1. ve 2. dönem takdir belgesi + Sınıf birinciliği belgesi. 😌
    Özledim o günleri. :/

    1
    0 Yorumla
  • EvcilAyı
    EvcilAyı Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Neredeyse her sene teşekkür aldım teşekkürü salaklara da veriolar derdi. Jübilemi Taktirle yaptım. Nolmuş taktir aldıysan dediler. Ara da bir de onur vardı lakin onuda zaten pek pipisine takan olmadı😂

    0
    3 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Üzücü😀

      Yorumla
    • EvcilAyı
      EvcilAyı
      +1 yıl

      Yakın sigaraları🚬🚬🚬🚬😂😂

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • MrBoğaz
    MrBoğaz Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Lise hayatım boyunca 2 defa teşekkür aldım diğerleri hep takdirdi liseyi 2. bitirmiştim. Ve evet o sevilmeyen ailelerinizin bak komşunun oğlu takdir almış sen hiç bir işe yaramazsın diye Size kızdığı komşu oğlu benim.😁

    1
    4 Yorumla
    • kkendibilirr
      kkendibilirr
      +1 yıl

      Ulkece senden sikayetciyiz 😄

      Yorumla
    • MrBoğaz
      MrBoğaz
      +1 yıl

      Biliyorum 😬 ama üniversite de bozdum uzattım 1 sene

      Yorumla
    • kkendibilirr
      kkendibilirr
      +1 yıl

      Beddualar bosa gitmems 😄

      Yorumla
    • MrBoğaz
      MrBoğaz
      +1 yıl

      Eyvallah pembeli.😁

      Yorumla
  • Xmania
    Xmania Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 42%
    +1 yıl

    İlkokuldaydık.5. sınıfta ilk dönem bir taktir aldım. ve yıkılma sürecine girdim. ikinci dönem teşekkür. sonrasında sınıfta kalmadıgıma dua etmeye başlar olduk :D

    0
    7 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Şımardın tabi taktir alınca 😂

      Yorumla
    • Xmania
      Xmania
      +1 yıl

      yok ya 4. sınıftada almıştım :D ama madem konu açıldı bişe anlatim :D ortaokuldayken ben toplantı olmustu. benımde annem gitmişti. Toplantıdan çıkanların hep elinde kagıtlar cocuklarının notları yazıyor. benım kı çıktı elinde hiçbişe yok. anne nie yazmadın dıyom. neyını yazacam zaten bir beden 1 gerisi 0. müdür özellikle konustu benımle. bu cocuk bunu nasıl becerıyor. ilk defa boyle bırısını gördüm demıs. biz 20 gun devamsızlık verıyoz bu cocuk 20 gun gelıyor. bırakamıyozda valla bızı yıprattı şu yaşımızda uğraşamıyom baska okula aldırsanız bu cocugu demiş :D

      Yorumla
    • Xmania
      Xmania
      +1 yıl

      Bu toplantıdan sonra evde bir kıyamet koptuydu :D

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Düşman başına senin gibi evlat 😂

      Yorumla
    • Xmania
      Xmania
      +1 yıl

      Deme öyle ya :(

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Şaka yaptım 😐

      Yorumla
    • Xmania
      Xmania
      +1 yıl

      O yorum u görünce aklıma dırek cocukken yaptıklarım geldı. Evdekı soba borularını söküp eskiciye satmıstım. Haklı da olabılırsın :D

      Yorumla
  • HermonieGranger
    HermonieGranger Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    Ahahha dkdndfmfkf
    Ben öğrencilik hayatım boyunca sadece bir kere dört aldım o da beden projemi o hafta şehir dışında olduğumuzdan ötürü geç teslim etmiştim ondandı.

    0
    0 Yorumla
  • öleceğiiznasılsa1
    öleceğiiznasılsa1 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 49%
    +1 yıl

    Lise de alamadım fizik yüzünden ortaokulda hep takdir idi. 7sinif hariç o yıl taşındık çünkü başka bir şehire. Çok farklıydı okul süreci. Teşekkür almıştım.

    0
    0 Yorumla
  • Şahsına-Münhasır
    Şahsına-Münhasır Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 80%
    +1 yıl

    Liseye kadar takdir, lisede teşekkür de var takdirde. Son senem düz, disiplin olaylarından ötürü. Normalde takdir olacaktı.

    0
    2 Yorumla
    • RedDeadRev0lver
      RedDeadRev0lver
      +1 yıl

      Ben hep şökk geçiyordum.

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Maşallah bir son sene sıkıntı olmuş sadece :)

      Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    orta okulda 3 sene 6 donem takdir
    lisede 6 donemde 2 tesekkür :)
    liseyi az daha bitiremeyecetim zaten

    0
    8 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      bilmem zor bir okulum vardi ilceden ile gecmistim yalnizdim adaptasyon sonrasinda o rahatlik :)

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Hımm iyi ki bitirmişsin ama

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      insaat muhendisim :) iyiki bitirdikden sonrasida var yani :) bizde liseyi bitiremeyip universiteyi kazananda cokdu zaten :)

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Lise bitmeden üni nasıl kazanılıyor?

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      kredili sistem okudum bizim zamanimizda sinav basvurulari marttaydi sanirim yaz okullarida oldugu icin sinava girme hakkin vardi :) cok anormal bir durum degil yani :)

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Hımm şimdi böyle bir şey yok

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      hic bilmiyorum :)

      Yorumla
  • _-RockStar-_
    _-RockStar-_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 45%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 655 cevap paylaştı.

    Bir kere taktir aldım gerisi teşekkür ve boş, istesem alamaz mıydım?
    Alırdım ama geçmem için yeteni aldım daha niye kasayım. :)

    0
    0 Yorumla
  • Ebrulii33
    Ebrulii33 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    Ortaokulda her dönem ayrı olmak üzere 5 takdir 1 teşekkür aldım, lisede her dönem teşekkür aldım bir takdiri alamadım

    0
    0 Yorumla
  • Nksan-
    Nksan- Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    Son sene aldığım takdir, geri kalan boşlukları doldurdu =/

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Onu da kesin okulda fazladır ondan vermişlerdir 😂

      Yorumla
  • 7even7
    7even7 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Yani kendimi bildim bileli diyebilirim. Ders çalışmaktan nefret ettiğim halde üstelik.

    0
    2 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Dersi derste anlayanlardansın demek ki

      Yorumla
    • 7even7
      7even7
      +1 yıl

      Aynen gördüğünü unutmayanlardanım.

      Yorumla
  • bastien99
    bastien99 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 317 cevap paylaştı.

    muharrem ince gibi benim 4 yıllık diplomam var diye kapı kapı gezmiyorz fhksdfjsdj saymadık :D :D

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Adam var olanı gösteriyor olmanyanlar niye gösteremiyor 👊😀

      Yorumla
  • Sserotonin
    Sserotonin Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Sadece 3. sinifta pekiyi aldım onun dışında okul hayatımda ya sınıfta kaldım ya da direkt geçtim zoraki 😃

    0
    1 Yorumla
    • Sserotonin
      Sserotonin
      +1 yıl

      Ya da atıldım 😃ve bıraktım 😂

      Yorumla
  • psikopats
    psikopats Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Valla ortaokulda hep teşekkür lisede teşekkür lise ikide okulu birakdim acikdayim ondada belge yok

    0
    4 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Hahah can sağlığı olsun :)

      Yorumla
    • MutluVeiyi
      MutluVeiyi
      +1 yıl

      Neden açığa geçtiniz?

      Yorumla
    • psikopats
      psikopats
      +1 yıl

      İlgilendirdiğini düşünmüyorum

      Yorumla
    • MutluVeiyi
      MutluVeiyi
      +1 yıl

      Bende açıktayım o yüzden merak ettim sadece

      Yorumla
  • AtınıArayanKovboy
    AtınıArayanKovboy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 54%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 342 cevap paylaştı.

    2 tane teşekkür diğer kalan hepsi takdir iki tane onur belgesi onlarca başarı belgesi 😊

    0
    0 Yorumla
  • bhrr3
    bhrr3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 65%
    +1 yıl

    8 takdir 10 teşekkür aldım şimdi universite 2. sınıfım

    0
    0 Yorumla
  • sananelazimsa
    sananelazimsa Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 36%
    +1 yıl

    2 taktir diğerleri teşekkür boş geçmedim 1 de Onur belgem vardı

    0
    0 Yorumla
  • SiyahNeft
    SiyahNeft Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 37%
    +1 yıl

    Sadece 9 defa teşekkür aldım takdir hiç nasip olmadı bana

    0
    0 Yorumla
  • Gülüşümdesakladığım
    Gülüşümdesakladığım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49 , eic 31%
    +1 yıl

    İlkokul dörtte bir başladım lise bitene kadar aldım

    0
    0 Yorumla
  • yerlifilozof2
    yerlifilozof2 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 53%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 689 cevap paylaştı.

    4 kere aldım;
    - 4. sınıf 1. dönem 2. dönem
    - 5. sınıf 1. dönem 2. dönem

    0
    1 Yorumla
    • yerlifilozof2
      yerlifilozof2
      +1 yıl

      Teşekkür.

      Yorumla
  • tarçıncan
    tarçıncan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Sadece bir kez teşekkür almıştım. Onun dışında hep takdir aldım.

    0
    0 Yorumla
  • avolk
    avolk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 64%
    +1 yıl

    ilköğretimde hep takdir, lisede sıfır takdir, çokça teşekkür. üniversitenin abv.

    0
    0 Yorumla
  • -Lucreziaa
    -Lucreziaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Teşekkürü ve takdiri lisede aldım. En son takdir aldım😂😂

    0
    0 Yorumla
  • 9avvad
    9avvad Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    ilk ve ortaokul komple takdir, 9. sınıf takdir, 11,12 teşekkür.

    0
    0 Yorumla
  • Kemalllllĺllllll
    Kemalllllĺllllll Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    6 defa taktir belgesi 5 defa onur belgesi 5 defa Teşekkür belgesi çalışkan öğrenciydim

    0
    18 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Şimdi Neredesin çalışkan öğrenci belgeler işe yaradı mı 😀

      Yorumla
    • Kemalllllĺllllll
      Kemalllllĺllllll
      +1 yıl

      Yardadı şimdi sağlık meslek lisesi lise son a geçtim yatıyorum dinlenmek benim de hakkım

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Yat tabi

      Yorumla
    • Kemalllllĺllllll
      Kemalllllĺllllll
      +1 yıl

      Evet peki sen aldın mi belge

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Çokkk

      Yorumla
    • Kemalllllĺllllll
      Kemalllllĺllllll
      +1 yıl

      Hangi belgeleri şu an ne yapıyım peki

      Yorumla
    • Kemalllllĺllllll
      Kemalllllĺllllll
      +1 yıl

      Ne yapıyorsun peki

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Taktir teşekkür onur belgeleri aldım. şu an mı koca bekliyorum evde 😀

      Yorumla
    • Kemalllllĺllllll
      Kemalllllĺllllll
      +1 yıl

      İyi daha koca ara 😀

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Arıyorum 😂 kör topal bulursan hemen varıcam😂

      Yorumla
    • Kemalllllĺllllll
      Kemalllllĺllllll
      +1 yıl

      Kaç yaşında koca arıyor sun 😀

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Yaşın başın önemi yok buldun mu varacan 😂

      Yorumla
    • Kemalllllĺllllll
      Kemalllllĺllllll
      +1 yıl

      Küçük büyük farketmez diyorsun 😀

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Niye talip mi olcan bana 😂

      Yorumla
    • Kemalllllĺllllll
      Kemalllllĺllllll
      +1 yıl

      https://youtu.be/kUmru2dWVCk böyle mi

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Terbiyesiz

      Yorumla
    • Kemalllllĺllllll
      Kemalllllĺllllll
      +1 yıl

      terbiyesiz derken

      Yorumla
    • Kemalllllĺllllll
      Kemalllllĺllllll
      +1 yıl

      Biraz terbiyesiz olabilirim ama ben terbiyesizlik yapmadım sadece küfürbaz haydonun bir videosunu paylaştım bunu herkes izliyor Terbiyeli olan kızlar bile izliyor 😀

      Yorumla
  • FaLcoNeYe
    FaLcoNeYe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    2 tane takdir 4 tane teşekkür geriye kalan hepsi s*ktirname :D

    0
    0 Yorumla
  • Guvenn09
    Guvenn09 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    10 kadar teşekkür belgesi 2 tane taktir belgesi 5 kadarda Onur belgesi aldım hepsi kitaplığın bı köşesinde duruyor...

    0
    2 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Maşallah sana :)

      Yorumla
    • Guvenn09
      Guvenn09
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 😊

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    4. sınıftan lise sona kadar hep takdir aldım..
    sadece lise iki de birinci dönem teşekkür..

    0
    0 Yorumla
  • bayanemiramm
    bayanemiramm Takip Et
    Guru Yaş: 26
    +1 yıl

    Takdir hep kıl payı kaybettim her zaman tesekkur aldım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    8. sinifin sonuna kadar hep takdir ve onur belgesi üstün başarı belgesi.
    Lisede 10. sinifin sonuna kadar teşekkür belgesi
    12. sinifta takdir aldım.

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Çok iyi 👍

      Yorumla
  • mrt555
    mrt555 Takip Et
    Master Yaş: 50
    +1 yıl

    Baya var hatta annem sakliyordu ilk taktirimide cerceveletmisti ama ondan sonra arkasi kesilmeyince cerceveletmekten vaz gecti

    0
    0 Yorumla
  • Billy59
    Billy59 Takip Et
    Master Yaş: 25
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    3 defa teşekkür aldım 3 defa onur belgesi aldım takdir hiç almadim

    0
    0 Yorumla
  • izmirkızı_35
    izmirkızı_35 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Ortaokulda ful takdir aldim lisede taktir teşekkür onu hepsinden aldim

    0
    0 Yorumla
  • ŧɧε_ŗσɱεσ
    ŧɧε_ŗσɱεσ Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir cok defa takdir agirlikli aldim hic bos gelmedim

    0
    8 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Bende ama işe yaradığı yok belgelerin evde yatıyor 😀

      Yorumla
    • ŧɧε_ŗσɱεσ
      ŧɧε_ŗσɱεσ
      +1 yıl

      Benimkiler hep çöp oldu bosuna okuldan eve getirdik djfjfjdjrjdjdjjrjdjd

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Anamız babamız seviniyordu 😀

      Yorumla
    • ŧɧε_ŗσɱεσ
      ŧɧε_ŗσɱεσ
      +1 yıl

      Zaten sirf gorsunler yoksa inanmazlar diye getiriyordum gordukten sonrada kim bilir nerde kagit djxufjjdjdjxjfbdhdjx

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Ben hepsini saklıyorum 😀

      Yorumla
    • ŧɧε_ŗσɱεσ
      ŧɧε_ŗσɱεσ
      +1 yıl

      Vay be helal seni ordek sey pardon örnek ogrenci dhdjxjdbehxjfdjhdjfhfjfh

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      😛😛

      Yorumla
    • ŧɧε_ŗσɱεσ
      ŧɧε_ŗσɱεσ
      +1 yıl

      Dhdhdhdhdhd 👍

      Yorumla
  • DouglasCosta
    DouglasCosta Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    4. Sınıf ilk dönemi teşekkür
    Ondan sonraki süreç komple takdir

    0
    0 Yorumla
  • katiphnmm678
    katiphnmm678 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Lise 1 e kadar aldım lise 1 de de aldım sonrasında aamadım

    0
    0 Yorumla
  • Black_sea52
    Black_sea52 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Sayamadım sayısını ama hiç almadığım olmadı bu zaman kadar

    0
    0 Yorumla
  • edattk
    edattk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bir kere teşekkür almıştım gerisi hep takdirdi. ama bence gereksiz belgeler sjsjsk

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Bencede

      Yorumla
  • sananeeeeeeeeee
    sananeeeeeeeeee Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Hiç taktir almadım hep teşekkür aldım adsdsd

    0
    5 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      İnanmam 😀

      Yorumla
    • sananeeeeeeeeee
      sananeeeeeeeeee
      +1 yıl

      Vallahi 😂

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Hem hocaların peşinden dolan konu anlattırmak için hem de taktir alama olacak iş mi :)

      Yorumla
    • sananeeeeeeeeee
      sananeeeeeeeeee
      +1 yıl

      O ayrı 😂 not için uğraşmam 😂 suanda öyle

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      👍👍

      Yorumla
  • Berrakyılmaz
    Berrakyılmaz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 36%
    +1 yıl

    Taktir hic almadım 1 kere teşekkür aldım

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Zaten bir işe yaradığı yokki

      Yorumla
  • zerem06
    zerem06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 47%
    +1 yıl

    Lise boyunca aldım ortasonda almamıştım sadece :)

    0
    3 Yorumla
    • zerem06
      zerem06
      +1 yıl

      Taktirdi hepsi

      Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Maşallah :)

      Yorumla
    • zerem06
      zerem06
      +1 yıl

      😊😊

      Yorumla
  • Comsat
    Comsat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Taktir almadığım olmadı hiç.

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Hey maşallah 😀

      Yorumla
  • 1başak
    1başak Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Galiba 2 teşekkür 1 takdir

    1
    0 Yorumla
  • LadyMickey
    LadyMickey Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 58%
    +1 yıl

    saymadim ama hespi takdir.

    0
    0 Yorumla
  • Serayuygun
    Serayuygun Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 35%
    +1 yıl

    Çok hepsini de saklıyorum

    0
    0 Yorumla
  • izmirlikumpir
    izmirlikumpir Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    Hep takdir aldım yalan olmasın

    0
    0 Yorumla
  • JournalistTR
    JournalistTR Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Boş gectigim dönem olmadı 😊😊

    0
    0 Yorumla
  • Alphagamma
    Alphagamma Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl

    Üniversiteye kadar takdir aldım

    0
    0 Yorumla
  • KaranlıkÇağınKontesi
    KaranlıkÇağınKontesi Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    Bir kere teşekkür aldım gerisi takdirdi.

    0
    0 Yorumla
  • justunicorn
    justunicorn Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 54%
    +1 yıl

    7 taktir,9 teşekkür,1 başarı,1 onur.

    0
    0 Yorumla
  • labirentiiiwolfff
    labirentiiiwolfff Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 33%
    +1 yıl

    komşumuzun cocukları alırdı

    0
    0 Yorumla
  • Kabrax
    Kabrax Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    3 kere falan olması lazım kalanı da teşekkürdü

    0
    0 Yorumla
  • dengesizfoncikpnck
    dengesizfoncikpnck Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28 , eic 45%
    +1 yıl

    bende ilk defa aldim lisede takdir aldimmm

    0
    2 Yorumla
    • dengesizfoncikpnck
      dengesizfoncikpnck
      +1 yıl

      hayatimda okulla zorla gidiyodumm okulda ki butun hocalardan insanlardan nefret ediyodum arkada tek basima dersi dinlemiyodummm

      Yorumla
    • dengesizfoncikpnck
      dengesizfoncikpnck
      +1 yıl

      5 sinif teseekkur ilk defa aldim hic sevmezdim tesekkur takdiri hoca zorla verdi

      Yorumla
  • açılınbensorucam
    açılınbensorucam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 44%
    +1 yıl

    Almıştım bir çok kez 😂

    0
    0 Yorumla
  • yinemimukemmelim
    yinemimukemmelim Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 36%
    +1 yıl

    1 sene hariç hep aldım tebrikliyorum kendimi😂

    0
    0 Yorumla
  • Alesseapl
    Alesseapl Takip Et
    Master Yaş: 111
    +1 yıl

    hiç almadım sanırım sdfdfd

    0
    1 Yorumla
    • Elma_çekirdeğim
      Elma_çekirdeğim
      +1 yıl

      Tembel 😀😀

      Yorumla
  • asyakk
    asyakk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    genelde takdir alıyordum

    0
    0 Yorumla
  • hayatbanagzl
    hayatbanagzl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    10 defa taktir.. 7 defa teşekkür

    0
    0 Yorumla
  • Hukukcu_Adayi
    Hukukcu_Adayi Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Bir dönem hariç hep aldım

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (60)
Devamını Gör(105)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Okul hayatınız boyunca kaç defa taktir teşekkür aldınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Lisede kaç kere takdir kaç kere teşekkür belgesi aldınız? 4 cevap verildi
Okul döneminde hiç teşekkür, takdir veya onur belgesi aldınız mı? 94 cevap verildi
Kaç kere takdir,teşekkür veya onur belgesi aldınız? 26 cevap verildi
Okulda takdir, teşekkür, onur belgesi alıyor muydunuz? 30 cevap verildi
En son ne zaman dolu dolu teşekkür ettin? 2 cevap verildi
En son kime teşekkür ettiniz veya hiç teşekkür ediyor musunuz? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨