Ya sizce 2.90 not ortalamasi cok mu kotu :o yuksek lisans yapabilir miyim bu notla :/ ?

Hocalarin adaletsizligi cimriligi yuzunden not ortalamam 2.90 ...
Sizce yuksek lisans yapabilir miyim :o
Ya sizce 2.90 not ortalamasi cok mu kotu :o yuksek lisans yapabilir miyim bu notla :/ ?
Cevapla