Eğitim & Kariyer Ya sizce 2.90 not ortalamasi cok mu kotu :o yuksek lisans yapabilir miyim bu notla :/ ? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Hocalarin adaletsizligi cimriligi yuzunden not ortalamam 2.90 ...Sizce yuksek lisans yapabilir miyim :o Ya sizce 2.90 not ortalamasi cok mu kotu :o yuksek lisans yapabilir miyim bu notla :/ ? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
kağıdına güveniyorsan dava aç
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!