Sürekli rol yapıyorum gerçek beni kaybettim bu durumdan nasıl kurtulucam?

Karakterim nasıl bilmiyorum, sürekli farklı rollere bürünüyorum, bu elimde olmadan oluyor...
O kadar çok rol yapıyorum ki ben kimim, neyim bilmiyorum.
Sürekli rol yapıyorum ve rolümü o kadar iyi yapıyorum ki örneğin salak rolüne girdiysem herkes benim salak olduğumu düşünür. Seki rolüne girdiysem de herkes zeki olduğumu düşünür.
Ama nolur biriniz kendimi nasıl bulabileceğimi anlatsın bana, ben artık kendimi tanımıyorum bana göre rolden role giren birisiyim. Kendim olamıyorum ve bu gerçekten elimde değil.
İnsanların beni tanımasını ve tabi herşeyden önce kendimi tanımayı çok istiyorum.
Nasıl kendimi bulucam?
Sürekli rol yapıyorum gerçek beni kaybettim bu durumdan nasıl kurtulucam?
Cevapla