Belki bir adı vardır ama ben bilmiyorum. Bunun gibi link
Beni benden alıyor ya :)) niye acaba yoksa ben zayıf bir erkek miyim? :)) size de oluyor mu?
Beni benden alıyor ya :)) niye acaba yoksa ben zayıf bir erkek miyim? :)) size de oluyor mu?
eşime sırf eyeliner için kalıcı makyaj yaptırabilirim :)
Kleopatra aklıma geliyor hemen.
link
kedi gözü makyajı :)
Cevap
1Cevap
evet adı eyeliner
evet hoş da duruyor
ama kimse yapmasının zor olduğundan bahsetmemiş -.-
ilk zamanlarda hiçbirimiz böyle kusursuz çekemedik o eyeliner ı gözümüze
yani onu kusursuz yapması -en azından elimiz alışana kadar- çok zordur :)))
O kadarını bilemem tabi.
:D zor ama çok güzel duruyor :))
Eyeliner. Moda ve suyunu cıkardılar herkesde var. adam uzatmış uzatmış 2 metre kulagının oraya kadar. Aglıcaktm :(
Sen yapma öyle
Eyeliner makyaji. Evet ama yakışan var yakışmayan var
Mutlaka.
Sürerken canımıın çıktığı eyeliner :D sürünce diğer hiç bir makyaja ürününe ihtiyaç duymuyoruum :D ilk baslarda çok zorlandım da simdi iyiyim :D
hadi be:) yapmayı bilmem ögrenmeye baslamak lazım:))
Hep yaptığım şey desem abartmış olmam sanırım :D
Tanışalım.
eyeliner mı evet ben çok kullanıyorum eyelinirı
Çok kullanıyorsan bir adım öndesin.
Tam aradığım.
bunun adı eyeliner :) yakışır evet
en çok yaptığım makyaj türü
hoş duruyor beğenmen normal zevkin güzel işte:)
çok yapay ve boku çıktı.
eyeliner onun adı :)) evet hoş duruyor haklısın
Ben hiç sevmem doğal daha güzel duruyor bence.
eyeliner :) zayıflılıkla ne alakası var yani
Eyeliner, severim ve kullanıyorum
Adı eyeliner. Bu sıralar çok moda oldu güzeldir
çok guzel bır makyaj
Güzel güzel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar