11. sınıfı yeni bitirdim. Haftaya YKS için çalışmaya başlayacağım. Çalışmaya 11. sınıf tazeyken 11'den başlamayı düşünüyorum. Yani AYT. Tabii bu süre zarfında tyt matematik-geometri-türkçe yi de götüreceğim. hatta geçen gün kitap alışverişi yaptım. Aldığım kitapları da yazayım hatta.
*Kimya palme B soru kitabı
*Kimya fem simetri lys
*Fizik palme B soru kitabı
*Kolay fizik fdd konu özetli soru bankası
*Biyoloji palme B konu anlatımı-soru kitabı
*Matematik birey B gelişim serisi
*Geometri birey B gelişim serisi
*Matematik karekök MPS tyt 1. kitap
*Matematik karekök mps ayt 1. kitap
*Türkçe limit el kitabı
*Türkçe karekök soru bankası
başlangıç olarak bu kitapları aldım ve yazın bunları bitirmeyi düşünüyorum. Böylece 12. sınıfa başladığımda 11. sınıf kimyam fiziğim biyolojim matematiğim TYT den se geometrim türkçem matematiğim tam olur. Zaman kalırsa sosyal ve tyt fen üzerinde durmayı da düşünüyorum. Böylece 12. sınıfta tekrar ve 12. sınıf konularını halletmekle geçiririm. Ne düşünüyorsunuz bu fikrim hakkında?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar