Tyt ayt tavsiyesi lütfen yardımcı olur musunuz?


11. sınıfı yeni bitirdim. Haftaya YKS için çalışmaya başlayacağım. Çalışmaya 11. sınıf tazeyken 11'den başlamayı düşünüyorum. Yani AYT. Tabii bu süre zarfında tyt matematik-geometri-türkçe yi de götüreceğim. hatta geçen gün kitap alışverişi yaptım. Aldığım kitapları da yazayım hatta.
*Kimya palme B soru kitabı
*Kimya fem simetri lys
*Fizik palme B soru kitabı
*Kolay fizik fdd konu özetli soru bankası
*Biyoloji palme B konu anlatımı-soru kitabı
*Matematik birey B gelişim serisi
*Geometri birey B gelişim serisi
*Matematik karekök MPS tyt 1. kitap
*Matematik karekök mps ayt 1. kitap
*Türkçe limit el kitabı
*Türkçe karekök soru bankası

başlangıç olarak bu kitapları aldım ve yazın bunları bitirmeyi düşünüyorum. Böylece 12. sınıfa başladığımda 11. sınıf kimyam fiziğim biyolojim matematiğim TYT den se geometrim türkçem matematiğim tam olur. Zaman kalırsa sosyal ve tyt fen üzerinde durmayı da düşünüyorum. Böylece 12. sınıfta tekrar ve 12. sınıf konularını halletmekle geçiririm. Ne düşünüyorsunuz bu fikrim hakkında?
Tyt ayt tavsiyesi lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla