AÖF Havacılık Yönetimi (4 yıllık) mezunu olan veya okuyan var mı? İş bulabildiniz mi?

selam millet
aöf havacılık yön. mezunu olan arkadaşlar varsa, iş durumunuz nedir, yoksa örgünden mezun olanları mı tercih ediyorlar? ben pilotaj istiyordum ancak her iki gözümün astigmat der. toplamı 6 civarı. o yüzden uçuş okullarına gitmeyi bile düşünmedim. bu konuda temelim gayet iyi. peder pilot emeklisi, havacılık camiasından birçok arkadaşım var, dispatcher, first officer, kaptan... küçük yaşlardan beri hep hayalimde havacılık sektörü ve subay olmak vardı. yaşım 27 oldu, maalesef subay olamıyorum. haziranda üni. sınavına gireceğim. inş başarılı oluruz. şu anki bilgimle ve ingilizcemle çok rahat bir şekilde atpl alabileceğimi biliyorum ancak göz probleminden dolayı pilotaji düşünmüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada hedefim dispatcher'lik. :)
AÖF Havacılık Yönetimi (4 yıllık) mezunu olan veya okuyan var mı? İş bulabildiniz mi?
Cevapla