selam millet
aöf havacılık yön. mezunu olan arkadaşlar varsa, iş durumunuz nedir, yoksa örgünden mezun olanları mı tercih ediyorlar? ben pilotaj istiyordum ancak her iki gözümün astigmat der. toplamı 6 civarı. o yüzden uçuş okullarına gitmeyi bile düşünmedim. bu konuda temelim gayet iyi. peder pilot emeklisi, havacılık camiasından birçok arkadaşım var, dispatcher, first officer, kaptan... küçük yaşlardan beri hep hayalimde havacılık sektörü ve subay olmak vardı. yaşım 27 oldu, maalesef subay olamıyorum. haziranda üni. sınavına gireceğim. inş başarılı oluruz. şu anki bilgimle ve ingilizcemle çok rahat bir şekilde atpl alabileceğimi biliyorum ancak göz probleminden dolayı pilotaji düşünmüyorum.
aöf havacılık yön. mezunu olan arkadaşlar varsa, iş durumunuz nedir, yoksa örgünden mezun olanları mı tercih ediyorlar? ben pilotaj istiyordum ancak her iki gözümün astigmat der. toplamı 6 civarı. o yüzden uçuş okullarına gitmeyi bile düşünmedim. bu konuda temelim gayet iyi. peder pilot emeklisi, havacılık camiasından birçok arkadaşım var, dispatcher, first officer, kaptan... küçük yaşlardan beri hep hayalimde havacılık sektörü ve subay olmak vardı. yaşım 27 oldu, maalesef subay olamıyorum. haziranda üni. sınavına gireceğim. inş başarılı oluruz. şu anki bilgimle ve ingilizcemle çok rahat bir şekilde atpl alabileceğimi biliyorum ancak göz probleminden dolayı pilotaji düşünmüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada hedefim dispatcher'lik. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar