
İngilizceyi doğru dürüst öğrenmek için kursa başladım bu hafta sonu A1 ve A2 seviyesinde görüyoruz şimdilik peki ben günde ne kadar zaman ayırmalıyım biraz meşgul biriyim onun için sordum bilgisi olanlar yazabilir mi acaba?

İngilizce kolay bir dil değil onu bir saate ya da bir günde öğrenemezsin hergün ingilizce konuşma gerek. Hatta elinde varsa amerikaya git orada daha iyi öğrenirsin.
Biliyorum o yüzden sordum zaten günde yaklaşık olarak ne kadar zaman ayırmam gerektiğini
Demek istediğimi anlamadın ingilizceyi öğrenmek istiyorsan etrafındaki insanlarla sürekli ingilizce konuşman gerek
Etrafımdakilerin türkçeden başka dil bildiklerini sanmıyorum
O zaman arkadaşlarınla birbirinize söz verin sürekli ingilizce konuşun türkçe konuşmayın.
Artık bakıcam bir çaresine teşekkür ederim fikriniz için
Aslında arkadaşlarım iyi fikir aklıma gelmemişti
Bolca pratik yap cabuk ogrenyrsn
Yapıcam ama işte günde ne kadar zaman gerektirdiğini bilmek istedim
Üç ya da dört saat
Biraz fazlaymış teşekkür ederim 😊
Rica ederim işi sağlam tutmak lazm
Aynen öyle
Merhaba,
kusura bakmayın rahatsız ediyorum. resimdeki kitaptan almak istiyorum ama bir türlü bulamadım. siz nereden aldınız yardımcı olabilir misiniz?
Cevap
0Cevap
Ben 6 . Sınıfta gördüm 8. sınıfa geldiğimde 400 sayfalık kitap okuyabiliyodum bence yazarak çalış dağınık yazılar yazardım ben kafama takılanı yazardım saçma cümleler kurarak öğrendim hocalar düzenli ol derdi sonra nerdeyse ben ona öğrettim (yavaş müzikleri çevir dinle
yabancı diziler izle çok yardımcı oluyo bence ister istemez yeni yeni kelimeler öğreniyosun
Evet zamanda çok fazla izledim o yüzden kursta en iyi telafuz eden benim ama işte öğrenemedim şimdi kurta eğitim alıyorum
Zamanım olsa günümün yarısını yabancı dizi izleyerek geçirmek isterim öğrenmek için ama işte okul iş kurs yol derken pek vakit olmuyor o yüzden sordum be kadar zaman gerektiği
Ya ben bir set almak istiyorum listening ağırlıklı. Bildiğin var mi
Fotoğrafını attığım kitap bence bir harika içeriği var
Orasını bilmiyorum maalesef
İsteğe bağlı bence ben kendi başıma 1 senede öğrendim mükemmel değil ama diksiyonum yazma kabiliyetim gayet iyi. Şunu söyleyebilirim altyazılı filmlerin çok yardımı oluyor
Teşekkür ederim fikriniz için
1 saat çalışabilirsin. Her gün 1-2 kelime bile öğrensen kafidir. Post-it kağıtlarına kelimeleri yazıp görebileceğin (ayna, dolap...) bir yere yapıştır ve sıkça tekrarla.
Teşekkür ederim fikriniz için
Ingilizce bölümü mu okucan
Hayır sadece bilmek için
O zaman günde en fazla 1 saat
Birde ileride mühendisliğe geçicem birde artık ingilizce anlamak istiyorum artık
Teşekkür ederim fikriniz için
3 4 saat.
Biraz fazla ama elimden geleni yapıcam artık
Ilk başlarda yaparsın ama çabuk sklrsin
Onuda yabancı dizi izleyerek üstesinden gelmeyi düşünüyorum
Neden ogreniyosun
Bir kaç nedeni var en başlıca nedeni öğrenmek için , mühendisliğe geçiceğim için ve artık yabancı dizileri anlamak için
2 saat ideal bence
Bu 2 saati gün içine yayarak yapmayı düşünüyorum teşekkür ederim fikriniz için
Rica ederim
kafana göre takıl
Buda iyi fikir teşekkür ederim fikriniz için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar