Erasmus listesi berbat?

Merhaba arkadaşlar ben ingilterede yaşıyorum ve şunu söylemek istiyorum Türkiye bir kez daha gösterdi eğitim de ne kadar berbat olduğunu. Kuzenim Erasmusa başvurdu ve listeye felan baktım Avrupa’nın en yoksul ülkeleri var listede Romanya, Litvanya, Estonya, Çek cumhuriyeti, bulariatam falan filan.

Ya benim anlamadığım öğrenciler o kadar emek sarf ediyor ve Türkiye’deki üniversiteler de gidip Avrupa’nın en yoksul en başarısız üniversitelere yolluyor öğrencileri... yani diz bu ülkelere gitseniz ne olur gitmeseniz ne olur.

Ve bende hocamla dün konuştum Türkiye eğitim de başarısız olduğu için ingiltere kabul etmiyor iş birliği yapmayı ve ondan başarısız ve yoksul ülkelerle Erasmus iş birliği yapıyormuş.

Bizim İngiltere’deki hocalarımız diyor ki ister iki üni okuyun biri Türkiye’de biri de Erasmus listesinde olan ülkelerde ikisini topladan bir ingiltere üniveristesi olmaz diye.

Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Erasmus listesi berbat?
Cevapla