Devlet dairelerinde hizmetli, çaycı görevlisi olmak için ne gerekir?

Ne yapmak gerekiyor arkadaslar? Direkt başvurulunca kabul oluyor mu? Yoksa sınava falan mı girmek gerekiyor devlet dairesinde? Bilgilendirirseniz sevinirim 🙂
Devlet dairelerinde hizmetli, çaycı görevlisi olmak için ne gerekir?
Cevapla