Güncellemeler
+1 yıl
İri kaslı erkeklerde kıyafetler daha hoş durur buarada
İri kaslı erkekleri hep itici bulmuşumdur. Ne bileyim benim yanıma böyle ince kaslı biri lazım. Hatta hiç olmasa bile olur. Çıtı pıtı bişey. Kas erkeği karizmatik gösteren birşeydir bence.İri kaslılara pek ilgi duymuyorum :)
iri kaslı tabii ki hayvan gibi kaslı dedikleri tarzdan bakınız hugh jackman'a :)
La ronaldo mu ince allasen kafa mı buluyon benle hayvan gibi kas var adamda :D
Cevap
4Cevap
İrinin de irisi var. İşte o hoş değil. Çok ince kası da beğenmiyorum,tam ortası iyidir.
O ince dediğin adamlar ince değil biliyosun dimi ? ^^
iri kas cok itici bana göre.
Ronaldo ince kaslıysa biz ölek abi :D
ince kaslılarda ki gibiyim =) halimden memnunum
Iri kaslı:)
Genis omuz en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar