Part Time İş (TAV Güvenlik) Hakkında Tavsiye Verebilecek Olan Var Mı?

Merhabalar öncelikle, bir konu hakkında bilgisi olanlara danışmak istedim. Tabi bilgisi olmayanlar da kendi yorumunu belirtebilir.

2. Sınıfta okuyan bir lisans öğrencisiyim. Ailemden aldığım ve kyk gelirine ek gelir kazanmak amacıyla birkaç işe baktım ve Tav Güvenliğin sunduğu üniversite öğrencilerine part time iş imkanını gördüm, kısaca açıklamak gerekirse;
bütün özel güvenlik kurs/kimlik ve sivil havacılık eğitim masraflarımı tav şirketi karşılayacak, karşılığında 1 sene çalışma sözleşmesi imzalayacağım. 1 yıl boyunca Atatürk havalimanında çalışma garantim var ve saatlik 11,00 TL alacağım. Vardiyalar 5er saatten oluşuyor ve genellikle haftada 4 gün yani 20 saat çalışma süresi olacak. Sizce bu iş uygun bir iş midir? Havalimanında çalışmak nasıldır? Havalimanında özel güvenlik olarak çalışmak zor mudur? Saatlik 11 liralık ücret uygun mudur? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese çok teşekkürker. Sözleşmeyi imzaladım birkaç aya başlayacağım.
Part Time İş (TAV Güvenlik) Hakkında Tavsiye Verebilecek Olan Var Mı?
Cevapla