İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü okuyanlar?

İ. Matematik Öğretmenliği Bölümündeyim. 1. sınıfım. İkinci dönemin dersleri hakkında, bu bölümde kendimi nasıl ve ne şekilde geliştirebileceğim hakkında bilgisi olanlar var mı?

Ayrıca, üniversite sınavına tekrardan hazırlanmak istiyorum. Normalde biyoloji ağırlıklı bir bölüm isterken, bunu yazmak durumunda kaldım. Tekrardan hazırlanmalı mıyım? Düşünceleriniz neler?
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü okuyanlar?
Cevapla