Merhaba biliyorsunuz YGS kalktı yerine TYT / YKS geldi.
Fakat, bunların yanı sıra şimdi fark ettim yabancı dil oturumu da var. Bu yabancı dil oturumuna herkes YKS'ye girdiği gibi girmek zorunda mı? Yoksa isteyen mi giriyor?
Sözel ve sayısal dışında yabancı dil üzerinden bölüm okumak isteyenler mi giriyor? Bana gerizekalıya anlatır gibi anlatırsanız sevinirim. Teşekkürler.
Fakat, bunların yanı sıra şimdi fark ettim yabancı dil oturumu da var. Bu yabancı dil oturumuna herkes YKS'ye girdiği gibi girmek zorunda mı? Yoksa isteyen mi giriyor?
Sözel ve sayısal dışında yabancı dil üzerinden bölüm okumak isteyenler mi giriyor? Bana gerizekalıya anlatır gibi anlatırsanız sevinirim. Teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar