Sabahları mutsuz, depresif, sinirli oluyorum. Bunun nedeni ne olabilir?

Sabahları mutsuz, depresif, bitkin, bıkkın uyanan varmı aranızda,ben 8 saat uyusamda 15 saat uyusamda kalktığımda hep bu durumdayım,ne kahvaltı yapabiliyorum nede bişey içebiliyorum.sinirli oluyorum ve bana insanca yaklaşan birini durup dururken tersleyebiliyorum,kalbini kırabiliyorum... bu durum ancak akşama doğru 16.00/17.00 gibi yok olmaya başlıyor,enerjim yükseliyor ve mutlu olmaya başlıyorum ne garip bi durum . NOT : gece hayatım yok düzenli uyuyorum gece 12/01,00 gibi yatıp sabah 8 gibi kalkıyorum.
Sabahları mutsuz, depresif, sinirli oluyorum. Bunun nedeni ne olabilir?
Cevapla