Sizce evde Japon keki yapıp ambalajlayıp bulunduğum şehire ya da şehir dışına internetten satsam tutar mı?

Japonya'da yoğun olarak tüketilen bu kek son zamanlarda yayınlanan videolarla ülkemizde de ağız sulandırıyor.

Sizce evde Japon keki yapıp ambalajlayıp bulunduğum şehire ya da şehir dışına internetten satsam tutar mı?
Bu kekin tadı bildiğiniz ekşi peynirli keklere benzemiyor.
Çok hafif, peynir tadını hiç almıyorsunuz ve o kadar yumuşak ki tıpkı şifon kek gibi parmağını bastır içine gömülüyor. Elini çek kendi kendine geri kabarıyor.
Sizce evde Japon keki yapıp ambalajlayıp bulunduğum şehire ya da şehir dışına internetten satsam tutar mı?


Japonya'da kekleri gözünüzün önünde yapıp, fırına atıp, dumanı üzerinde sıcak paketleyip satıyorlar.
Sizin şehrinizde yapılsa bakış açınız ne olur?


Sizce evde Japon keki yapıp ambalajlayıp bulunduğum şehire ya da şehir dışına internetten satsam tutar mı?
Cevapla