Japonya'da yoğun olarak tüketilen bu kek son zamanlarda yayınlanan videolarla ülkemizde de ağız sulandırıyor.
Bu kekin tadı bildiğiniz ekşi peynirli keklere benzemiyor. Çok hafif, peynir tadını hiç almıyorsunuz ve o kadar yumuşak ki tıpkı şifon kek gibi parmağını bastır içine gömülüyor. Elini çek kendi kendine geri kabarıyor.
Japonya'da kekleri gözünüzün önünde yapıp, fırına atıp, dumanı üzerinde sıcak paketleyip satıyorlar. Sizin şehrinizde yapılsa bakış açınız ne olur?
Sizce evde Japon keki yapıp ambalajlayıp bulunduğum şehire ya da şehir dışına internetten satsam tutar mı?
öncelikle numune olarak yapıp farklı damak zevklerine tattır hepsinden notlandırmalarını iste 1/10 arası egerki 8 aşagısına düşmez ise güzel görseller ile internette ve çevrene satışını yapabilirsin bunun için ama iyi bir reklam yapman lazım bu reklam modeli de kulaktan kulaga olabilir sosyal medya olabilir bu iş azımsanmayacak kadar getirisi yüksek bir iş fakat istenilen ivmeyi yakalaman biraz zaman alabilir çok farklı bir tat olursa süreç biraz daha hızlanabilir misal bizim mekanımıza bazı günler ev hanımlarının yaptıgı lezzetleri satın alıp brunch da sunuyoruz müşterilerimize
Genel olarak kek yapmayı bilen herkes yapar ya da kardeşine annesine eşine yaptırır. Sadece pastane cafe falan olursa oralarda alan ve paketletip evine götüren olur
Kolay değildir ama bir iki denemeyle yapılabilecek bir kek. Ben yapmadım ama arkadaşım instagram da görüp merak edip yapmıştı ilk yapışına göre baya iyidi o yüzden söyledim
En İyi Cevaplar