Tm den 70 bine girmek istiyorum çalışıyorum ama netlerim yükselmiyor yardımcı olabilir misiniz?

Geçen yıl mezun oldum gidemedim puanlarım çok kötüydü çalışmadım hiç matematikten 3 tane yapmıştım ygs de şu an denemelerim de 10 yapıyorum hiç aşağı inmiyor ama üstüne de çok çıkmıyor hep 10-15 aralığında yapıyorum hedefim havacılık yönetimi en düşük 110 bine girmem lazım acaba neyi yanlış yapıyorum matematik temelim sıfırdı bu yıl çalışmaya başladım konularda çok zorlanıyorum ama bu yıl gitmek zorundayım tavsiye verebilir misiniz lütfen
Tm den 70 bine girmek istiyorum çalışıyorum ama netlerim yükselmiyor yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla