Gitar da ritim tutturamıyorum ses bozuluyor sürekli akor basamıyorum tam olarak yardım edermisiniz?

1 haftayı geçkin süredir günde 2 3 saat gitar la uğraşıyorum akorları tam olarak basamıyorum basarken ki parmak ağrısı geçti sayılır ama yinede akorlara parmağı tam otutturamiyorum ritim verirken ses bozuluyor ritim vermemdede biraz sıkıntı var ama onu zamanla düzeltirim diye düşünüyorum şu akorlara nasıl basicam parmağım alt tele deyiyor vede tam basamıyorum ses bozuluyor parmağımın neresiyle nasıl basmaliyim bir taktik ya da yapmam gereken bir pratik önerirmisiniz?
Gitar da ritim tutturamıyorum ses bozuluyor sürekli akor basamıyorum tam olarak yardım edermisiniz?
Cevapla