1 puan ile sınırda kalsanız hocaya mail atar mıydınız?

hoca vermek zorunda değil tabi ki ama hocaya yalakalık yapa yapa not koparan öğrenciler geçtiler ben sınırda kaldım. O yüzden mail atmayı düşünüyorum ne yazayım sizce hiç not için mail atmamış bir insanım bu zamana kadar
1 puan ile sınırda kalsanız hocaya mail atar mıydınız?
Cevapla