Güncellemeler
+1 yıl
Site içerisinde

N. Ş. A. izin alman gerekiyor. Ama çoğu insan almadan yapıyor.
Belediyeden izin alırsan sorun olmaz
Yaptır biraz ısrar ederler kabullenirler.
Cevap
1Cevap
Tek derdiniz villanızın park sorunu olsunn
Yaparsin hic bir sknti olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar