Üniversite okumak mı yoksa kendi işini kurup dil öğrenmek mi? Üniversite okumaksa neden?

Bu sene üniversiteye gitmek için mezuna kalmıştım. Samimi olup vakit geçirdiğim arkadaşlarımın çoğu başka şehirlere üniversiteye gittiği için kendime zaman ayırmaya başladım. Bu süreçte farkettim ki benim isteklerim çok daha farklı... Bir kişinin emrinde çalışmak istemiyorum. Çevremdeki insanlar dereceye girme imkanın varken neden iş kurayım diyorsun diyor. Gitmek istediğim ilk 10000 içerisinde bir bölüm. Türkiyenin en iyi üniversitelerinden biri olacak. Ben mesleğimi para kazanmak için yapacağım. Bir şeyler öğrenmek bir zorunluluk değil de zevk için olmalı diye düşünüyorum. Sizce üniversiteye gitmeli miyim yoksa kendi işimi mi kurmalıyım? Bu sene işler yolunda gitmezse tekrar girebilme imkanım da var. Sizce denemeli mi?

Soruma cevap gelmiyor diye burada sordum. Üzgünüm.
Üniversite okumak
Kendi işini kurup dil öğrenmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Üniversite okumak mı yoksa kendi işini kurup dil öğrenmek mi? Üniversite okumaksa neden?
Cevapla