Bu sene üniversiteye gitmek için mezuna kalmıştım. Samimi olup vakit geçirdiğim arkadaşlarımın çoğu başka şehirlere üniversiteye gittiği için kendime zaman ayırmaya başladım. Bu süreçte farkettim ki benim isteklerim çok daha farklı... Bir kişinin emrinde çalışmak istemiyorum. Çevremdeki insanlar dereceye girme imkanın varken neden iş kurayım diyorsun diyor. Gitmek istediğim ilk 10000 içerisinde bir bölüm. Türkiyenin en iyi üniversitelerinden biri olacak. Ben mesleğimi para kazanmak için yapacağım. Bir şeyler öğrenmek bir zorunluluk değil de zevk için olmalı diye düşünüyorum. Sizce üniversiteye gitmeli miyim yoksa kendi işimi mi kurmalıyım? Bu sene işler yolunda gitmezse tekrar girebilme imkanım da var. Sizce denemeli mi?
Soruma cevap gelmiyor diye burada sordum. Üzgünüm.
Soruma cevap gelmiyor diye burada sordum. Üzgünüm.
Üniversite okumak
Kendi işini kurup dil öğrenmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar