Mühendis olup isg alanında yüksek lisans yapan biri yüksek mühendis diye geçer mi?

Yoksa mühendislik alanında yüksek yapınca mı yüksek mühendis olur sadece?
Mühendis olup isg alanında yüksek lisans yapan biri yüksek mühendis diye geçer mi?
Cevapla