Acil cevap verebilecek arkadaşlar? Fazla maaş yatması?

Merhaba arkadaşlar eski işyerimden 5 kasım 2017 günü ayrıldım içerde kalan paramı bu ayın 5'inde yatıracaklardı fakat muhasebenin dikkatsizliği sonucu bana 1.404 lira para yatmış yani alacağımdan 1000 lira fazla, bu arada ben yeni bir işyerine başladım onlar da bana maaş yatıracaklardı ben onlar yatırdı zannedip parayı kullandım, şimdi de eski işyerimin muhasebecisinden kesilmiş para o da parayı benden geri istiyor sert ve tehdit vari bir üslupla, vermezsem herhangi bir hukuki işlem başlatılır mı ya da herhangi birşey yapabilirler mi? Sonuçta ben onlara da açıkladım parayı yeni işyerim yatırdı diye düşündüğümü söyledim, patronum ondan kesmiş o da benden istiyor ne yapabilirim bu konuda?
Acil cevap verebilecek arkadaşlar? Fazla maaş yatması?
Cevapla