Hem bir işte çalışıp hem de DGS ye hazırlanmak zor mu olur?

Arkadaşlar benim matematiğim kötü. Antrenmanlarla Matematik 1 ve 2. Kitabını aldım. şu an 1. Kitabın 18. Günündeyim. 1. Kitabı bitirince işe girmek istiyorum.
Sizce zor olur mu böyle? İşe girmesem daha mı iyi olur? Bilemedim.
Hem bir işte çalışıp hem de DGS ye hazırlanmak zor mu olur?
Cevapla