ÜNİVERSİTEDE nasıl sosyalleşilir sizce taktiğiniz var mı?

hazırlıkta okumaya başkladım günde 4 saat okuldayız ve 3.30 dksı ders zaten. sınıf 15 kişi ve muhabbetleri sarmıyo kimsenin erkekler boş boş espri yapmaya çalışıyor falan. sınıf haricinde nasıl arkadaşım olabilirki. hiç başka sınıftan biriyle diyalok kurma olasığı yok resmen okul çok büyük 1 gördüğümü bidaha göremedim
Güncellemeler
+1 yıl
cevaplarr
Güncellemeler
+1 yıl
cevaplarrrr
ÜNİVERSİTEDE nasıl sosyalleşilir sizce taktiğiniz var mı?
Cevapla