Arkadaslar iktisat mezunu sizce kpss a ya mı calışmalı kpss b ye mi?

arkadaslar iktisat mezunu sizce kpss a ya mı calışmalı kpss b ye mi? arkadaslar iktisat mezunu sizce kpss a ya mı calışmalı kpss b ye mi?
Güncellemeler
+1 yıl
yani hangisine çalışıp girsem iş bulma imkanım daha ıyı olur
Arkadaslar iktisat mezunu sizce kpss a ya mı calışmalı kpss b ye mi?
Cevapla