Hadi herkes İTÜ ye yatay geçiş yapsın. Bilgi detayda?

https://www.sis.itu.edu.tr/duyuru_ekler/cap_yandal_yatay201810/kurumlararasi/sonuclar/yurtici_yatay_sonuclari.htm

Yatay geçiş sonuçları.

Özellikle imalat mühendisliğine dikkat edin 224 puan ve 3 ortlamayla girmii. İmalat adından kaybediyor. Ben makinada okuyorum ve imalat - makina aynı yani aynı dersleri alıyoruz. Onlar zaten makina mühendisliği altında imalat programı diye geçiyo. Diplomadada makina yazıyor, imza yetkileri (iklimlendirme hariç) vs makinayla aynı. Bence değerlendirin
Hadi herkes İTÜ ye yatay geçiş yapsın. Bilgi detayda?
Cevapla